تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
plusresetminus
حزب الله:پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: با وجود کرونا باید به زندگی ادامه داد و معقول نیست بازی‌ها لغو شود چرا که ممکن است این ویروس تا چند سال هم طول بکشد.
۰
کد مطلب : ۲۲۹۷۰۷
پنجعلی: لغو بازی‌ها معقول نیست
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد پنجعلی درباره لیگ برتر فوتبال ایران در دو هفته‌ای که گذشت اظهار کرد: برگزاری لیگ تحت تاثیر کرونا قرار گرفته و بدون وجود تماشاگر، گرمای خاص خود را از دست داده است و بازی‌ها بدون تماشاگر لطفی ندارد. با این وجود برای شروع شاهد این هستیم که برگزاری بازی‌ها شور و نشاط را به خانه‌ها آورده است. بعضی تیم‌ها مثل پرسپولیس هم عملکرد خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشته‌اند.
او ادامه داد: آمادگی بازیکنان پرسپولیس هم بسیار خوب بود. مثلا در نیمه دوم بازی آخر پرسپولیسی‌ها سرعت بازی خیلی مناسب بود و دیدار زیبایی دیدیم. به هر حال با وجود کرونا باید به زندگی ادامه داد و معقول نیست بازی‌ها لغو شوند چرا که ممکن است ماجرای کرونا تا چند سال هم طول بکشد. خودمان باید رعایت کنیم و با این برنامه کنار بیاییم، حتی همه وسایل نقلیه هم در حال کار هستند و می‌بینیم که مردم مجبورند کار کنند.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان این‌که به هر حال دستوراتی که صادر می‌شود باید اجرا شود، عنوان کرد: ماجرای کرونا اجتناب ناپذیر است و عدم اجرای آن با سیاست گذاری که شده است مغایرت دارد. خیلی از کشورها آزاد هستند و فقط باید رعایت کنیم تا بتوانیم زندگی خود را پیش ببریم.
او درباره قانون تعویض پنج بازیکن گفت: به نظر من قانون خوبی است چرا که کادر فنی از شرایط بازیکنان خبر دارد و دستش را بازتر می‌کند. این قانون باعث می‌شود بازیکنان جوان‌تر تشویق شوند و آمادگی و انگیزه لازم را پیدا کنند. موافق قانون پنج تعویض هستم چرا که به نفع سازندگی است و همچنین در این شرایط به خصوص از آسیب دیدگی جلوگیری می‌کند و کمک می‌کند بار سنگینی که روی دوش بازیکنان است کم شود.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین