کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طالقانی: وضعیتم رو به بهبودی است/ مردم همدیگر را در آغوش نگیرند

ایسنا , 17 تير 1399 ساعت 14:23

حزب الله:پیشکسوت کشتی ایران گفت: خوشبختانه با دعای خیر مردم و لطف مولا علی(ع) خطر کرونا رفع شد و در وضعیت خوبی به سر می‌برم.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدرضا طالقانی درباره آخرین وضعیتش پس از ابتلا به ویروس کرونا، اظهار کرد: پس از چند روز بستری شدن در بیمارستان که ممنوع الملاقات بودم، با نظر پزشکان به خانه آمدم و در حال حاضر نیز قرنطینه هستم. خدا را شکر با مصرف دارو وضعیتم خیلی بهتر شده و با دعای خیر مردم و لطف مولا علی(ع) خطر رفع شده است. 
پیشکسوت کشتی ایران افزود: مردم همیشه به من محبت دارند. در این چند وقت اخیر هم خیلی رعایت می کردم تا به کرونا مبتلا نشوم و خدایی ناکرده برای خودم و دیگران مشکل ایجاد نکنم اما هر کجا می رفتم با وجودیکه دستم را روی سینه ام می گذاشتم باز خیلی از دوستان من را در آغوش می گرفتند که همین موضوع باعث شد به کرونا مبتلا شوم. ۱۶ یا ۱۷ روز از این موضوع می گذرد و تست آخر را چند روز دیگر باید پشت سر بگذارم تا از برطرف شدن این ویروس اطمینان حاصل شود.
وی افزود: از همه مردم درخواست می کنم در این مدت از در آغوش گرفتن یکدیگر و عزیزانشان خودداری کنند و از نزدیک شدن به یکدیگر پرهیز کنند. دوست داشتن در این مواقع این است که به فکر خودمان و عزیزانمان باشیم و آن ها را در آغوش نگیریم.
طالقانی در پایان گفت: وزیر ورزش، رییس کمیته ملی المپیک، علی پروین، حمید سوریان و خیلی از دوستان دیگر من را شرمنده کردند و جویای احوالم شدند. امیدوارم هیچ کدام از هموطنان با رعایت نکات بهداشتی به این ویروس خطرناک مبتلا نشوند و همه مریضان شفای عاجل پیدا کنند.
 


کد مطلب: 229703

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/229703/طالقانی-وضعیتم-رو-بهبودی-مردم-همدیگر-آغوش-نگیرند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com