تاریخ انتشارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
plusresetminus
حزب الله:مسئولان باشگاه تراکتور برخی مواقع با اظهار نظر خود باعث تضعیف این تیم می‌شوند.
۰
کد مطلب : ۲۲۹۴۲۴
ابهامی که همچنان پا برجا است/ باشگاه تراکتور باید پاسخگو باشد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،تیم فوتبال تراکتور در حالی بازی‌های خود در لیگ برتر را از سر گرفت که تا چند روز قبل از آغاز مسابقات وضعیت مشخصی نداشت. این در حالی بود که سازمان لیگ یک ماه قبل به صورت رسمی اعلام کرد که مسابقات در زمان مشخص تعیین شده برگزار می‌شود.
مسئولان باشگاه تراکتور همزمان با انتشار خبر زمان شروع بازی‌های لیگ برتر علیه آن موضع گرفتند و اعلام کردند که قصد ندارند در ادامه رقابت های لیگ برتر حاضر شوند.
موضع باشگاه تراکتور مبنی بر بازی نکردن در لیگ برتر فوتبال باعث شد که اختلال قابل توجهی در روند آماده سازی این تیم تبریزی به وجود بیاید. در حالی که همه تیم‌های لیگ برتری از لحاظ ذهنی و بدنی خود را آماده مسابقات می‌کردند، تراکتوری‌ها با مصاحبه‌های متعدد علیه فدراسیون و سازمان لیگ خواسته یا ناخواسته باعث شدند تا بازیکنان و کادرفنی این باشگاه تمرکز خود را از دست بدهند.
فراموشی وظایف نقص بزرگ تراکتور
به طور حتم این نقص بزرگی برای باشگاه بزرگی همانند تراکتور است چرا که مسئولان این باشگاه یکی از مهمترین وظایف خود را فراموش کرده اند. در چنین شرایطی اگر بخواهیم روی موضوع یاد شده دقیق‌تر شویم میزان نقد وارده بر آن بیشتر خواهد شد.
در مقطعی که تیم‌های لیگ برتری مشغول آماده سازی خود بودند بازیکنان تراکتور در صحبت‌هایی که در محافل خصوصی داشتند بار‌ها نسبت به بلاتکلیفی تیم خود ابراز نگرانی کرده بودند چرا که حتی ساکت الهامی سرمربی این تیم اطمینان نداشت که تراکتور در مسابقات حاضر شود یا خیر. نکته جالب توجه این است که الهامی هم در مقاطعی سوار بر موج یاد شده می شد و پا به پای مدیران علیه سازمان لیگ مصاحبه می کرد. این در حالی است که به نظر می‌رسد در عرف و اصول حرفه‌ای وظایف یک سرمربی در چنین مقاطعی تمرکز بر روی آماده سازی بازیکنانش باشد.
بیشتر بخوانید
تراکتور صفر - نساجی ۱ / تبریزی‌ها حریف شاگردان فکری نشدند
بدین ترتیب هیچ جای تعجبی نداشت که تراکتوری‌ها یک تیم ناآماده از لحاظ جسمی و روانی را روانه مسابقات کنند. این موضوع در کنار مشکل کمبود بازیکن یک نقطه ضعف بزرگ محسوب می شود. چنین موضوعی را می‌توانیم در اولین بازی تراکتوری‌ها در شروع بازی‌ها متوجه شویم.
تراکتوری‌ها در دیدار با نساجی مازندران به هیچ عنوان همانند گذشته نبودند و عملکرد سرخ های تبریز برابر حریف شمالی خود یک صورت کلی از برآورد سیاستی بود که مسئولان این باشگاه در یک ماه اخیر اتخاذ کرده بودند و این ابهام بزرگ که موفقیت و آمادگی فنی تیم در پازل تراکتور کجا قرار دارد سئوالی است که باید مسئولان باشگاه به آن پاسخ بدهند؟
تداوم چنین شرایطی بعد از رویارویی با صنعت نفت آبادان می‌تواند بر روی سرنوشت تعدادی از نفرات تراکتور تاثیر مستقیم بگذارد.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین