تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
plusresetminus
حزب الله:رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران: این مرکز به عنوان قدیمی ترین مرکز آموزشی کشور فعالیت می کند و مُهر تاریخی ترین مدرسه کشاورزی کشور را در شناسنامه خود به ثبت رسانده است.
۰
کد مطلب : ۲۲۹۲۵۲
پردیس کشاورزی قدیمی ترین مرکز آموزشی کشور است / آماده همکاری با مدیریت شهری کرج هستیم
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حسین گلدانساز در دویست و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه این مرکز از ظرفیت های مهم علمی و آموزشی کشور است، اظهار داشت: پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در کرج با برخورداری از ایستگاه های متعدد تحقیقاتی و مزرعه هایی از گیاهان دارویی و مراکز فراوری بانک ژن آن هم در قلب این کلانشهر به عنوان قطب علمی شاخص و منحصر بفرد در منطقه به شمار می رود.
این مسئول تصریح کرد: این مرکز با انبوهی از درختان سر به فلک کشیده و عمارت های قدیمی و مزرعه های محصور شده گیاهان دارویی و گلخانه ای عطرآگین شده به فضای علمی دانشگاه، می تواند به عنوان یکی از مراکز مهم تحقیقاتی گردشگری البرز نقش مهمی را در این منطقه ایفا کند. این دانشگاه با تجربه ترین و با سابقه ترین دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی است و مجموع 250 هیات علمی در هیچ کجای کشور نداریم که مجموعه ای قوی و به روز هستند.
گلدانساز این مرکز را یکی از کانون های اصلی تحقیقات علمی حوزه کشاورزی در کشور  عنوان کرد و یادآور شد: تاریخی ترین مدرسه کشاورزی کشور که از مدرسه فلاحت تا اراضی کاخ سلیمانیه کرج امتداد داشت، در این مرکز علمی واقع شده است. هم اکنون این پردیس بزرگترین و جامع ترین مجموعه آموزش عالی در کشاورزی و منابع طبیعی در کشور به شمار می رود که آماده هر گونه همکاری با مدیریت شهری و شورای شهر هستیم.
به گفته رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران، با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج جشن صد و بیستمین سالگرد تاسیس این مرکز علمی کشور برگزار و راههای آشنایی مردم با این مرکز فراهم شود
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین