تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
plusresetminus
حزب الله: رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج: برای توسعه حوزه گردشگری شهر هر چقدر که هزینه کنیم موجب ارزش افزوده شهر می شود که بسیار با اهمیت و ارزشمند است.
۰
کد مطلب : ۲۲۹۲۴۸
هزینه کرد در حوزه گردشگری ارزش افزوده شهر را موجب می شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عباس زارع در دویست و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و هیئت همراه برگزار شد، اظهار داشت: دانشکده پردیس کشاورزی از جمله مراکز علمی با ارزش در شهر کرج می باشد که از نظر علمی و گردشگری جایگاه بسیار مناسبی دارد و هزینه کرد در جهت توسعه این مرکز بسیار ارزشمند خواهد بود.
وی افزود: انعقاد تفاهم نامه سه جانبه مدیریت شهری کرج، پردیس کشاورزی و اداره میراث فرهنگی و گردشگری جهت توسعه و بهره برداری بهینه از این مرکز علمی و گردشگری امری ضروری است. همچنین باغ گیاه شناسی که در دست اقدام است، فرصتی فوق العاده می باشد که تامین اعتبار و هزینه جهت اتمام این پروژه برای شهر بسیار ارزشمند بوده و سرانه تفریحی و تفرجی کرج را افزایش خواهد داد.
رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: اگر همکاری مدیریت شهری با نهادهای مرتبط دوسویه و مداوم باشد می توان با بهره مندی از ظرفیت های پردیس کشاورزی و مراکز مشابه اقدامی ارزش آفرین و ماندگار برای شهر کرج انجام داد
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین