کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توقف انتشار کتاب افشاگرانه علیه ترامپ

ایسنا , 11 تير 1399 ساعت 13:13

حزب الله:یک قاضی در نیویورک انتشار کتاب افشاگرانه نوشته «مری ترامپ»، برادرزاده رئیس‌جمهور آمریکا را تا رسیدگی به پرونده در جلسه دادگاه ممنوع کرد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، انتشار کتاب «خیلی زیاد و همیشه ناکافی» که طبق اعلام پیشین باید ماه آینده، ۲۸ جولای (هشتم مرداد)  توسط انتشارات سایمون و شوستر منتشر شود با دستور یک قاضی در منطقه داچس ایالت نیویورک به صورت موقت متوقف شد. 
قرار است در دادگاهی که روز ۱۰ جولای برگزار می‌شود درباره این‌که آیا کتاب «خیلی زیاد و همیشه ناکافی: چگونه خانواده من خطرناک‌ترین مرد جهان را ساخت» برخلاف توافق افشا نکردن اطلاعات امضاشده توسط اعضای خانواده ترامپ است یا خیر تصمیم گرفته شود. 
قاضی این رای را در واکنش به شکایت جدید «رابرت ترامپ» برادر رئیس‌جمهور آمریکا صادر کرده که چند روز پیش برای جلوگیری از انتشار کتاب افشاگرانه نوشته برادرزاده‌اش «مری ترامپ» مطرح کرده بود.
گفته می‌شود این کتاب حاوی اطلاعات رسواکننده‌ای درباره خانواده ترامپ، شخصیت دونالد ترامپ و چگونگی تبدیل شدن او به فردی است که امروز سلامت، امنیت اقتصادی و اجتماعی دنیا را تهدید می‌کند.
انتشارات «سایمون و شوستر» که اخیرا کتاب جنجالی نوشته «جان بولتون»، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا را با عنوان «اتاقی که در آن اتفاق افتاد» نیز منتشر کرده پس از رد درخواست شکایت اولیه خانواده ترامپ برای ممانعت از انتشار کتاب خاطرات «مری ترامپ»، در بیانیه‌ای اعلام کرده بود بی‌صبرانه در انتظار رونمایی از کتاب  «خیلی زیاد و همیشه ناکافی» است و اطمینان‌ دارد حتی در صورت افزایش تلاش‌ها برای فرونشاندن این کتاب، موفق به انتشار آن خواهد شد. 
«مری ترامپ» که ۵۵ سال سن دارد فرزند «فرد ترامپ» برادر بزرگ دونالد ترامپ است که در سال ۱۹۸۱ و در سن ۴۲ سالگی درگذشت.
 


کد مطلب: 229194

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/229194/توقف-انتشار-کتاب-افشاگرانه-علیه-ترامپ

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com