کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صحنه عاشقانه پدر_دختری +عکس

instagram

مشرق , 4 تير 1399 ساعت 12:30

حزب الله: محمد سرشار نویسنده در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: چقدر این نقاشیها، روح رابطه پدری_دختری را زیبا نشان داده‌اند و چقدر عبرت‌انگیزند وقتی بدانیم نقاش آنها، دختری است که در آرزوی داشتن چنین روابط گرمی با پدرش، دست به قلم شده.


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد سرشار نویسنده در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: چقدر این نقاشیها، روح رابطه پدری_دختری را زیبا نشان داده‌اند و چقدر عبرت‌انگیزند وقتی بدانیم نقاش آنها، دختری است که در آرزوی داشتن چنین روابط گرمی با پدرش، دست به قلم شده.

دنیا همنشینی همین لبخندها و اشکهاست. نقاشیهای خانم اسنجا سوش، لبخند را بر لبانمان می‌نشاند و در همان لحظه، یادمان می‌رود او در آرزوی داشتن هر لحظه اینها با پدرش، چقدر اشک ریخته.
روز دختر، فرصتی برای ما پدرهاست تا به یاد بیاوریم فرصت با هم بودنمان چقدر کوتاه است. و بفهمیم هر چه چشمه عشق ما به دخترانمان جوشان‌تر باشد، ریشه‌های نهالی را بهتر آبیاری کرده‌ایم که فردا سایه‌هایش به عنوان یک مادر، پناهگاه محکمتری برای نسل بعدی است.
می‌شود همه این تصویرگریهای این خانم نقاش اکراینی، در حد آرزو برای دخترانمان نماند.
می‌شود همه این صحنه‌های عاشقانه پدر_دختری، خاطره‌هایی برای فرزندانمان باشد که هر روز، با ذوق و شوق برای نوه‌هایمان تعریف می‌کنند و به دوران کودکی شیرینشان، می‌بالند.
می‌شود از ابراز محبتمان به دخترانمان خجالت نکشیم.
می‌شود... روز دختر مبارک!













     
 


کد مطلب: 228594

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/228594/صحنه-عاشقانه-پدر-دختری-عکس

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com