تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
plusresetminus
حزب الله:بر اساس تباصر بودجه سال ۹۸ شهرداری کرج، سازمان فرهنگی شهرداری این کلانشهر موظف شد تا سرای محلات را در نقاط مختلف شهر کرج راه اندازی و افتتاح کند. بهره برداری از این پنج سرای محله، در همین راستا انجام گرفته است.
۰
کد مطلب : ۲۲۷۱۷۸
5 سرای محله در کرج افتتاح شد
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علیرضا رحیمی شامگاه شنبه در آئین افتتاح و بازگشایی ۵ سرای محله شهر کرج که در پارک ورزش کیانمهر برگزار شد، با بیان اینکه از مولفه های یک شهر توسعه یافته مشارکت های اجتماعی و افزایش دخالت های مردمی است، گفت: در این کار مدیریت امور با مردم اهمیت بالایی دارد.
وی در ادامه افزود: زمانی کارها و پروژه هایی در سطح یک محله یا منطقه شهری موثر و مورد رضایت شهروندان است که برنامه ها را با مشارکت مردم و دخالت نظر آنها پیاده سازی کنیم.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج  با بیان اینکه امروز سیاست اصلی شورای شهر و شهردار کرج نیز بر پایه مشارکت های مردمی است، گفت: بر اساس تباصر بودجه سال ۹۸ شهرداری این کلانشهر، سازمان فرهنگی شهرداری کرج موظف شد تا سرای محلات را در نقاط مختلف شهر کرج راه اندازی و افتتاح کند.
وی بیان کرد: ۵ سرای محله که امروز در چند نقطه شهرمان افتتاح شده در محلات اسلام آباد، کیانمهر، حسن آباد، حصارک بالا و رجائی شهر واقع است.
رحیمی با اشاره به اینکه ۵ سرای محله دیگر نیز تا مردادماه امسال تقدیم مردم کرج خواهد شد، عنوان کرد: سرای محلات محل امن و مرکز حضور اجتماعی و پیاده سازی دیدگاه های مردمی و مشارکت آنها است. 
وی با اشاره به اینکه سراهای محله می تواند در رفع گره ها و مشکلات موجود در محلات تاثیرگذار باشد، بیان کرد: در  شهرهای توسعه یافته امروزی مشارکت های مردمی و حضور ساکنان محلات در تصمیم گیری ها بیشتر است.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج در پایان اضافه کرد: حضور مردم در اماکن اجتماعی در کنار همکاری و مشارکت سمن ها و انجمن های شهری و محلی موجب سرزندگی شهرها و تاثیر گذار در رشد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی محلات یک شهر است
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین