تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
plusresetminus
حزب الله: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم به دنبال تغییراتی در بودجه است تا وضعیت حقوق و دستمزدها ساماندهی شود.
۰
کد مطلب : ۲۲۷۰۴۴
مجلس وضعیت حقوق و دستمزدها را ساماندهی می‌کند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،روح الله ایزدخواه با اشاره به اینکه مجلس یازدهم به دنبال ساماندهی وضعیت حقوق و دستمزدها است، اظهار داشت: بحث همسان سازی حقوق و دستمزدها یکی از مطالبات مهم مردم است و پیگیری آن برای ما بسیار اهمیت دارد.
وی متذکر شد: میزان افزایش حقوق‌ها در بودجه سال ۹۹ نارضایتی‌های زیادی را برای مردم ایجاد کرد به گونه‌ای که مردم گله دارند که چرا حقوق کارمندان ۵۰ درصد و حقوق بازنشستگان ۱۵ درصد افزایش یافته است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین برخی از نیروهای آموزش و پرورش به ما مراجعه کرده اند و می‌گویند چرا میزان افزایش حقوق معلمان با کارمندان اداری این وزارتخانه تفاوت زیادی دارد و خواستار برقراری عدالت در وضعیت حقوق و دستمزدها شدند.
ایزدخواه با بیان اینکه بازنشستگان هم اعتراض زیادی به وضعیت دریافتی خود دارند، گفت: مجلس یازدهم قطعاً به این مساله ورود می‌کند و احتمالاً در متمم بودجه تغییراتی ایجاد می‌کنیم و یا اینکه طرح مستقلی برای ساماندهی حقوق و دستمزدها تهیه می‌کنیم.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین