تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
plusresetminus
حزب الله:نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران با بیان اینکه مقابله با کرونا هنوز پایان نیافته و نباید چیزی را تمام شده بدانیم، گفت: تعداد بیماران در آی سی یو و بیمارستان‌ها کاهش یافته است.
۰
کد مطلب : ۲۲۶۹۱۵
مقابله با کرونا پایان نیافته است/ایران پیش‌رو درمبارزه با کووید۱۹
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، کریستوفر هاملمن پیش از ظهر دوشنبه در آغاز طرح ملی «هر خانه یک پایگاه سلامت» در دانشکده دندان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه ایران اقدامات خوبی را برای کاهش کرونا در دستورکار قرار داده است، بیان کرد: طرح ملی «هر خانه یک پایگاه سلامت» یکی از مواردی است که می‌تواند در ارتقای مسئولیت مدنی مردم و آگاهی‌شان در زمینه بیماری‌ها و بهداشت عمومی مؤثر باشد.
وی با بیان اینکه طرح هر خانه یک پایگاه سلامت ابتکاری بسیار خوب از سوی ایران است، بیان کرد: اجرای این طرح در ارتقای دانش بهداشت خانواده نقش دارد.
نماینده سازمان بهداشت جهانی در کشورمان ضمن اشاره به اینکه ایران توانسته در مقابله با کرونا پیشرو باشد، ابراز داشت: با اقداماتی که ایران در مقابله با کرونا انجام داده خوشبختانه شاهد کاهش چشم‌گیر بیماران هستیم اما این به معنای پایان کرونا نیست.
هاملمن با بیان اینکه مقابله با کرونا پایان نیافته است، ابراز کرد: در دوران بازگشایی رعایت مسائل بهداشتی اهمیت دارد زیرا ویروس هنوز حضور دارد و می‌تواند دوباره فعال شود از سوی دیگر امکان ابتلاء هم دور از انتظار نیست و لذا نباید پروتکل‌ها را فراموش کرد.
وی با بیان اینکه همه در زمینه مقابله با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی موظف هستند، تاکید کرد: در دیگر نقاط جهان آزادسازی و بازگشایی اماکن در حال انجام است که با افزایش موارد ابتلاء همراه بود، ولی در ایران این مساله کنترل شده است.
نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران گفت: یکی از مسائل مهم در کرونا آگاهی‌رسانی و آموزش به مردم در خانه‌ها است که در این زمینه نیز ایران توانسته اقدامات خوبی را صورت دهد.
طرح هر خانه یک پایگاه سلامت صبح امروز با حضور معاون وزیر بهداشت در سمنان به صورت کشوری آغاز به کار کرد. این طرح سال قبل در سمنان و سه شهر دیگر ایران به صورت پایلوت اجرا می‌شد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین