تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
plusresetminus
حزب الله:وزیر بهداشت، در مورد اجرای طرح ترافیک در تهران، شروطی را مطرح کرد.
۰
کد مطلب : ۲۲۶۹۰۳
شرط وزیر بهداشت برای اجرای طرح ترافیک
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سعید نمکی، روز دوشنبه در حاشیه افتتاح طرح «هر خانه یک پایگاه سلامت» که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، درباره اجرای طرح ترافیک در پایتخت، گفت: برای ما امروز مهم‌ترین عامل مهار کرونا است، آلودگی هوا آنقدر برای ما مهم نیست.
وی افزود: وقتی استفاده از ماسک را در ساعات پیک تردد اجباری می‌کنیم و مردم در گرمای هوا وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می‌شوند، ممکن است چند دقیقه آن را بردارند، چراکه نمی‌توانند نفس بکشند و در همان لحظه ویروس می‌تواند منتشر شود.
وزیر بهداشت گفت: وقتی نمی‌توانیم ناوگان حمل و نقل عمومی را ترمیم کنیم، قطعاً ما به عنوان متولی سلامت اصرار داریم که حداقل مردم بتوانند از خودروی شخصی استفاده کنند تا خطر را کاهش دهیم.
نمکی ادامه داد: در جلسه‌ای که با شهردار تهران و وزیر کشور داشتیم، دوستان عنوان کردند می‌خواهیم به نحوی عمل کنیم که در ساعاتی که مردم به سمت محل کار می‌روند و در ساعاتی که از محل کار بازمی‌گردند، طرح ترافیک را حذف کرده و دوربین‌ها را خاموش کنیم و فقط مانع ورود بعضی از پلاک‌های شهرستان‌ها شویم که وارد تهران و محدوده طرح ترافیک می‌شوند و همه چیز را به هم می‌ریزند.
وی افزود: ما اعلام کردیم چند روز با شما راه می‌آییم، اما باید بدانید که در موضوع سلامت مردم با احدی رودربایستی ندارم. اگر ببینم که حتی دو درصد بار مسافر مترو و اتوبوس افزایش یافته و به این دلیل فاصله‌گذاری‌ها به هم می‌ریزد، قطعاً اعلام می‌کنم که وضعیت طرح ترافیک به قبل بازگردد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین