تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
plusresetminus
حزب الله:ست روگن، کلانی و چند تن از هنرمندان هالیوود به صندوق حمایت از دستگیرشدگان اعتراضات آمریکا کمک کردند.
۰
کد مطلب : ۲۲۶۸۰۵
حمایت مالی سلبریتی‌های هالیوود از صندوق آزادی مینه سوتا
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،در پی مرگ جورج فلوید سیاه پوست توسط پلیس آمریکا، سلبریتی‌های زیادی با یکدیگر متحد شدند تا برای صندوق آزادی مینه سوتا پول جمع آوری کنند.
فلوید روز ۲۵ می در مینیاپلیس بعد از آنکه ماموری روی گردن او برای چند دقیقه فشار آورد، جانش را از دست داد. او در ویدئوهای منتشر شده چندین بار گفته بود نمی‌تواند نفس بکشد. مأمور خاطی اکنون دستگیر و به قتل درجه ۳ و شبه عمد محکوم شده است. سه افسر پلیس هم که در صحنه حادثه حضور داشتند و کاری نکردند، از کار خود اخراج شده اند.
در سراسر رسانه‌های اجتماعی، مردم شروع به اهدای پول به صندوق آزادی مینه سوتا کرده اند؛ صندوقی که سرمایه لازم را فراهم می‌کند تا معترضان ضد نژادپرستی آمریکا که توسط پلیس دستگیر شدند، آزاد شوند.
در همین ارتباط، کریسی تیگن (مدل آمریکایی) اعلام کرد که ۱۰۰ هزار دلار به این صندوق اهدا خواهد کرد. او بعد از مدتی این میزان را به ۲۰۰ هزار دلار افزایش داد.
برادران سفدی (کارگردان) هم به همراه ست روگن (بازیگر و نویسنده) زنجیره‌ای از کمک‌های مالی به صندوق آزادی مینه سوتا را آغاز کردند و باعث شدند استیو کارل، بن شوارتز و دان چیدل (سینماگران هالیوودی) در کمک‌ها مشارکت کنند.
نوازندگانی مثل هری استایل، کلانی و لیل ناز اکس نیز جزو کسانی بودند که کمک‌های مالی خود را ارائه کردند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین