تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
plusresetminus
حزب الله:سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج گفت: بازی های سختی در مرحله پلی اف داریم اما تمام تلاش خود را برای کسب یک عنوان ارزشمند به کار خواهیم گرفت.
۰
کد مطلب : ۲۲۶۷۹۲
پلی اف لیگ برتر تنیس روی میزبسیار سخت است/ پاسخ اعتماد مدیریت شهری کرج را دادیم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،امیر بخشی  اظهار کرد: سال گذشته با حمایت شهرداری کرج وبا اتکا به بازیکنان جوان و بومی در لیگ برتر تنیس روی میز مردان کشور حاضر شدیم و خوشبختانه خود را در حضور تیم های مدعی به مرحل پلی اف رساندیم.
وی با بیان اینکه دیدارهای پلی اف از 17 خرداد در تهران برگزار می شود گفت: حریف ما در این مرحله تیم مدعی پتروشیمی است که از وجود برادران عالمیان سود می برد وتلاش داریم با ارائه بهترین نمایش راهی دیدار نهایی شویم.
بخشی با اشاره به اجرای پروتکل های سخت گیرانه در این مرحله مسابقات گفت: تیم های 48 ساعت قبل از اولین مسابقه باید تست کرونا بدهند ضمن آنکه در هر روز تنها یک بازی انجام می شود.
سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج حضور در مرحله پلی اف را مطابق با هدف گذاری ابتدای فصل دانست و گفت: خوشحالم که با همت و تلاش بازیکنان توانستیم پاسخ خوبی به اعتماد مدیریت شهری کرج ومدیریت باشگاه بدهیم.
وی ادامه داد: حضور در جمع 4 تیم برتر در حالی رقم خورده که به جز یک بازیکنان بقیه تجربه حضور در لیگ برتر تنیس روی میز بزرگسالان کشور را نداشتند و همین موضوع ارزش این موفقیت را دو چندان می کند.
بخشی در پایان گفت: بازیکنان در ایام قرنطینه و شیوع کرونا سطح آمادگی خود را تا حد قابل قبولی حفظ کرده اند و طی مدت زمان باقیمانده تا شروع دوباره بازی ها با برپایی اردوی آماده سازی منظم به شرایط خوب گذشته باز می گردند.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین