تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
plusresetminus
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

قید محدودیت زمانی برای زیارت حرم رضوی برداشته شد

حزب الله:وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: قید محدودیت ساعت زیارت از حرم مطهر با اختیار آستان قدس رضوی و نظارت استاندار محترم و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد برداشته می‌شود.
۰
کد مطلب : ۲۲۶۷۳۶
قید محدودیت زمانی برای زیارت حرم رضوی برداشته شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، دکتر سعید نمکی ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت حکیمانه آستان مقدس حضرت رضا (ع) در دوران شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: تدبیر، خرد و حکمت حاکم بر مدیریت آستان قدس رضوی نقش بسیار مؤثری در مدیریت بیماری کرونا در استان خراسان رضوی داشته است.
وی افزود: این آستان مقدس در هدایت و مدیریت دیگر آستان‌های مقدس کشور نیز نقش بسیار مهمی ایفا کرد. این مجموعه مقدس، به عنوان یک مرجع مهم و اثرگذار بروی دیگر اماکن متبرکه کمک شایان توجهی در مدیریت کرونا کرد و نقش حجت‌الاسلام و المسلمین مروی در این اثرگذاری بسیار بارز و چشمگیر بود.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به جلسه خود با تولیت آستان قدس رضوی و جلسه ستاد کرونا، بیان کرد: با توجه به دشواری‌های زیارت زائران و مجاوران در گرمای آفتاب، قید محدودیت ساعت زیارت از حرم مطهر با اختیار آستان قدس رضوی و نظارت استاندار محترم و نیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد برداشته می‌شود.
وی عنوان کرد: مقرر شد تا با کمک و نظارت همه سازمان‌های مردم نهاد و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، تنها نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی برعهده وزارتخانه باشد و اداره و کنترل مابقی امور برعهده آستان قدس رضوی و دیگر نهادهای دست اندرکار خواهد بود تا به بهترین نحو ممکن، زیارت زائران آقا علی بن موسی‌الرضا (ع) در رفاه و سلامت کامل انجام شود.
نمکی با بیان توصیه مؤکد خود تصریح کرد: از همه زائران و مردم عزیز کشورمان درخواست می‌کنیم که حتماً با زدن ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به زیارت مشرف شوند، چرا که ما واقعاً روز و شب خود را برای خدمت گزاری به مردم گذاشته‌ایم تا سلامت را برای جامعه تضمین کنیم.
وی همچنین مطرح کرد: مردم ما دچار خوش‌باوری نشوند که بحران کرونا تمام شده است، بلکه با رعایت نکردن مسائل بهداشتی و در اثر بی‌توجهی می‌تواند با موج سنگین‌تری برگردد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین