تاریخ انتشارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
plusresetminus
حزب الله: معاون امور اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: دادگستری گیلان رسیدگی به پرونده قتل رومینا را به‌صورت ویژه در دستور کار دارد.
۰
کد مطلب : ۲۲۶۷۲۵
پرونده رسیدگی به قتل رومینا به‌صورت ویژه در دستور کار است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد، معاون امور اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه اگر اخبار جدیدی از پرونده قتل رومینا به دست آمد اطلاع‌رسانی می‌شود گفت: دادگستری رسیدگی به پرونده قتل رومینا را به‌صورت ویژه در دستور کار دارد.
او با بیان اینکه کار پلیسی در موضوع پرونده رومینا دختر گیلانی که چند روز پیش به دست پدرش به قتل رسید تمام شده است ، افزود: پرونده هم‌اینک در دست قوه قضائیه و دادگستری گیلان است تا به‌صورت ویژه به آن رسیدگی شود.
معاون امور اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه پس از انتشار ماجرای قتل رومینا شایعات زیادی در مورد آن ایجاد شده است ، افزود: برای اینکه به این حواشی‌های ایجاد شده در رسانه‌ها و فضای مجازی دامن زده نشود ما یک مصاحبه اولیه‌ای را انجام دادیم، اما در حال حاضر این پرونده دیگر در اختیار قوه قضائیه است.
سرهنگ رسول‌زاده فرساد با اشاره به اینکه پرونده قتل رومینا دختر تالشی هم‌اینک روال بررسی خود را طی می‌کند و در اختیار دستگاه قضایی قرار دارد ، تصریح کرد: اگر اخبار جدیدی در این مورد باشد و به محض مشخص شدن ابعاد جدیدی از این پرونده، حتماً از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام می‌شود.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین