تاریخ انتشارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
plusresetminus
حزب الله:تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت.
۰
کد مطلب : ۲۲۶۷۱۶
آخرین آمار کرونا در ایران؛ تعداد مبتلایان به ١۴٨ هزار و ٩۵٠ نفر رسید
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز ١٠ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ٢ هزار و ٢٨٢ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.
 جهانپور تصریح کرد: از بین مبتلایان جدید، ۴٣۵ مورد بستری و ١٨۴٧ بیمار به صورت سرپایی خدمات رسانی شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ١۴٨ هزار و ٩۵٠ نفر رسید.
سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵٧ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. مجموع جان باختگان این بیماری به ۷ هزار و ٧٣۴ نفر رسید.
استان خوزستان همچنان در وضعیت قرمز است
جهانپور ادامه داد: خوشبختانه تاکنون ١١۶ هزار و ٨٢٧ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.  ٢۵٣٣ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
او با بیان اینکه تاکنون ٩١۵ هزار و ٩٩٨ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است، گفت: وضعیت استان خوزستان، همچنان قرمز است. در حال حاضر، استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، لرستان، کردستان، کرمانشاه، اصفهان و هرمزگان در وضعیت هشدار قرار دارند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین