تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
plusresetminus
حزب الله:مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج: توجه به کیفیت پیاده راه ها و سواره راه ها و مناسب سازی آنها می تواند در ارتقاء رضایتمندی شهروندان اثرگذار باشد.
۰
کد مطلب : ۲۲۶۴۹۵
بهسازی معابر منطقه ۸ ادامه دارد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مهدی لطفی با اشاره به اجرای عملیات تراش و روکش معابر اظهار داشت: مسیرهای پرتردد از مهم ترین فضاهای عمومی و اجتماعی هستند که امکان تعاملات اجتماعی، کار، تفریح، استراحت، تجمع و بازی را برای انسانها در شهر فراهم می کند.
وی ارتقای کیفیت آسفالت معابر را یکی از عوامل بهبود زیرساخت های معابر شهری دانست و گفت: در این راستا عملیات تراش و روکش آسفالت بلوار تعاون، خیابان اردلان هفتم، خیابان نیری و ابتدای خیابان ساوجی با صرف یک هزار و ۵۶۶ تن آسفالت اجرایی شد.
این مسئول افزود: این طرح به منظور فراهم کردن شرایط مساعد در گذرگاه ها برای شهروندان و برطرف کردن نقص ها و معایب عمرانی معابر با تلاش شبانه روزی همکاران معاونت عمرانی و ترافیک منطقه اجرایی شده است.
 مدیر منطقه ۸ با اشاره به اینکه اجرای برنامه های عمرانی و خدماتی اعم از روکش آسفالت، ترمیم نوارهای حفاری، رفع نقاط آبگیر، مرمت پلهای فلزی، هم سطح سازی دریچه ها و... اولویت های اجرایی منطقه است، خاطرنشان کرد: بر اساس رویکرد محله محوری مجموعه مدیریت شهری محلاتی که نیاز به ترمیم و یا روکش آسفالت دارند، شناسایی، اولویت بندی و عملیات ترمیم و روکش آسفالت در این نقاط را اجرا می کند.
لطفی در پایان، رضایتمندی شهروندان را سرمایه و تکیه گاهی برای شهرداری برشمرد و گفت: تلاش مجموعه مدیریت شهری بر این است که با اتمام طرح های عمرانی در کوتاهترین زمان ممکن موجبات خوشنودی همشهریان را فراهم آورد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین