تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
plusresetminus
۳۰ درصد تابلوهای تبلیغاتی کرج در اختیار شهرداری است به همین دلیل نمی توان در این حوزه تاثیرگذاری مطلوبی داشت.
۰
کد مطلب : ۲۲۶۴۹۳
۷۰ درصد تابلوهای تبلیغاتی کرج در اختیار شهرداری نیست
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، پیمان بضاعتی پور با اشاره به اینکه تنها ۳۰ درصد تابلوهای تبلیغاتی شهر در اختیار شهرداری است، اظهار داشت: نیاز است برای بازپس گیری ۷۰ درصد دیگر تابلوها اقدامات لازم انجام شود.
این مسئول با بیان اینکه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج دبیر کمیته تخصصی سیما، منظر کلانشهرهاست، افزود: شهری که باید برای سیما و منظر کشور برنامه ریزی کند سالهاست در زمینه تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر دچار مشکل است که برای رفع این موانع نیاز به صدای واحد مدیریتِ استانی است.
وی در ادامه به کاشت انبوه پیازهای لاله در دو پارک گلها و کاخ مروارید همزمان با نوروز امسال اشاره کرد وگفت: متاسفانه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان بازدید شهروندان از این دو مرکز گردشگری مقدور نشد اما برای مهرماه سال جاری جشنواره گلهای داوودی برگزار می شود. 
این مسئول به مشکلات و هزینه های تحمیل شده حفظ و نگهداری یک میلیون و ۲۸۰ هزار اصله درخت در سطح شهر پرداخت و افزود: با توجه به هزینه‌های بالای پوشش گیاهی و نگهداری فضای سبز، خصوصا در فضای سبز پیرامونی باید سایر دستگاه و نهادهای اجرایی نیز به میدان بیایند و در رشد و توسعه متوازن مدیریت شهری سهیم شوند.
افتتاح فاز نخست پارک ملی ایران کوچک در شهریورماه
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: دوازده گروه حرفه ای، طراحی و اجرای این پارک که نمونه کوچکی از اقامتگاه و زیست بوم اقوام ایرانی است را برعهده دارند و اماکنی چون موزه مردم شناسی، بازارچه بسیار مجهز، سالن آمفی تئاتر هزار مترمربعی بنا شده با آجر خشتی و کاشی کاری از بخش های این شاهکار مدیریت شهری خواهد بود.
بضاعتی پور همچنین از افتتاح پارک محیط بان واقع در ارتفاعات حصار خبرداد و افزود: عملیات عمرانی و اجرایی فاز اول این پارک به پایان رسیده و این پارک به زودی در مساحتی  بالغ بر ۵/۱۷ هکتار به بهره برداری خواهد رسید. در این پارک رهاسازی حیوانات اهلی صورت می پذیرد و شهروندان به وسیله خودروهای مستقر در این مسیر می توانند از ۵ ایستگاه موجود در این پارک به همراه خانواده بازدید و اوقات خوشی را سپری کنند.
تشکیل کمیته گرافیک با هماهنگی کمیسیون هنر
این مسئول در ادامه با اشاره به تشکیل کمیته گرافیک با هماهنگی کمیسیون هنر و ارتباطات شورای شهر، ادامه داد: هر اثر هنری که قرار است در شهر اکران شود در این کمیته که متشکل از کارشناسان خبره است داوری شده و بعد از اخذ تایید های لازم امکان اکران آن فراهم می شود.
وی هدف از این اقدام را کاهش اکران های نامناسب عنوان کرد و گفت: زمانی که آثار در این کمیته نقد و بررسی می شود امکان حمایت از هنرمندان هم مهیا می شود و می توان بدین وسیله ورود هنرمندان کمتر شناخته شده به عرصه مدیریت شهری را ممکن ساخت.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین