تاریخ انتشارسه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
plusresetminus
حزب الله: باشگاه آلکمار از فدراسیون فوتبال هلند به یوفا برای انتخاب آژاکس به عنوان نماینده فوتبال این کشور در لیگ قهرمانان اعتراض کرد.
۰
کد مطلب : ۲۲۶۴۱۹
شکایت آلکمار از فدراسیون فوتبال هلند به یوفا
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،باشگاه آلکمار نامه‌ای به یوفا ارسال کرده است زیرا می‌خواهند هیات رییسه تصمیم اتحادیه فوتبال هلند (KNVB) را برای اعطای آژاکس آمستردام به عنوان تنها نماینده اتوماتیک این کشور در مرحله گروهی فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را لغو کند.
هنگامی که KNVB ماه گذشته بقیه فصل هلند را به دلیل همه‌گیری COVID-۱۹ به حالت تعلیق درآمده بود لغو کرد، آژاکس با اختلاف گل در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفته بود. این امر باعث شد تا KNVB جایزه اتوماتیک لیگ قهرمانان آژاکس را به آژاکس اعطا کند ولی سرنوشت قهرمانی لیگ این کشور مشخص نشد. 
هلند یکی از کشورهای انگشت شمار اروپایی است که اعلام کرد قهرمان لیگ معرفی نمی‌شود و لیگ را نیمه تمام رها کرد. اکنون باشگاه آلکمار بر این باور است که آن‌ها باید به عنوان تیم برتر صعود می‌کردند زیرا در این فصل آژاکس را در خانه و خارج از خانه شکست داده بودند. چند رسانه گزارش دادند: "اختلاف گل و تفاضل گل یک تیم هیچ تمایزی عینی نیست."
با این حال  فدراسیون فوتبال هلند اعلام کرد که قصد ندارد تصمیم خود را تغییر دهد.
ما به AZ اطلاع داده‌ایم که هیچ چیز تغییر نکرده است. ما فصل‌های آینده رقابت‌های باشگاهی اروپا را بر اساس سه معیار تصمیم گرفتیم: شفافیت، عینیت و ورزش. ما رتبه بندی را حفظ می‌کنیم و آژاکس شماره یک است.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین