تاریخ انتشارسه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
plusresetminus
حزب الله: رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: حداکثر ۱۵ روز بعد از پایان سربازی، کارت‌های پایان خدمت از طریق پست به دست افراد می‌رسد.
۰
کد مطلب : ۲۲۶۳۹۸
تحویل کارت‌های پایان خدمت حداکثر ۱۵ روز بعد از اتمام سربازی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار تقی مهری  اظهار داشت: در حال حاضر مشکلی برای ارائه کارت‌های پایان خدمت نداریم و نهایتاً حداکثر از اتمام دوران خدمت تا ۱۵ روز کارت‌های پایان خدمت از طریق پست به دست افراد می‌رسد.
وی افزود: اگر فردی برای دریافت کارت پایان خدمتش به مشکل بر خورد، می‌تواند بعد از اتمام دوره خدمت به سازمان وظیفه عمومی محل تولد یا جایی که از آن اعزام شده است، مراجعه کند و مورد را پیگیری کند.
به گفته وی، کارت پایان خدمت تنها از طریق پست به آدرسی که افراد در پرونده خودشان ثبت کرده‌اند، ارسال می‌شود.
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا خاطرنشان کرد: اگر فرد در محل حضور نداشته باشد و یا آدرسش تغییر کرده باشد می‌تواند به باجه مرکزی پست مراجعه کند و مسئله را پیگیری کند و اگر از طریق اداره پست جواب نگرفت می‌تواند به معاونت‌های وظیفه عمومی محل اعزام اولیه شأن مراجعه کند.
مهری تصریح کرد: حداکثر ۱۵ روز بعد از پایان خدمت سربازی، کارت‌های پایان خدمت به دست افراد می‌رسد.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا روند صدور کارت‌های پایان خدمت به دلیل کرونا به تعویق افتاده است یا خیر؟ گفت: مسئله صدور کارت ربطی به کرونا ندارد و همانطور که گفتم حداکثر تا ۱۵ روز بعد از اتمام خدمت، کارت‌ها صادر می‌شود و از طریق پست به دست افراد می‌رسد.
مهری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه افرادی می‌گویند ۱۵ روز از پایان خدمتشان گذشته است اما هنوز کارت پایان خدمت به دست آنان نرسیده، اظهار داشت: فردی که ۲۱ ماه خدمت کرده باشد را حتی یک روز بیشتر نگه نمی‌دارند. برای دریافت کارت پایان خدمت فرد باید به محل یگان مراجعه کند و مراحل تسویه حساب را انجام دهد. حال این مراحل تسویه حساب امکان دارد چند روزی زمان ببرد ولی این نیست که این بازه بخواهد به زمان‌های طولانی افزایش پیدا کند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین