کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اطلاعيه شماره ۳ مركز ارتباطات گروه سايپا؛

تشريح ويژگي‌هاي یازده‌گانه طرح فروش فوق‌العاده سايپا

سایپانیوز , 4 خرداد 1399 ساعت 15:17

حزب الله:مركز ارتباطات و امور بين الملل گروه خودروسازي سايپا با انتشار سومين اطلاعيه خود، ويژگي‌هاي طرح فروش فوق‌العاده اين گروه را تشريح كرد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، براساس اطلاعيه منتشر شده، فروش فوق العاده خودرو كه اخيرا از سوي  کمیته خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت با همكاري دو خودروساز بزرگ كشور به مرحله اجرا رسيده، به گونه‌اي طراحي شده است كه نقش واسطه‌ها در آن به حداقل برسد و خودرو به مصرف‌كننده واقعي عرضه شود.
در اطلاعيه مركز ارتباطات و امور بين الملل گروه خودروسازي سايپا ۱۱ ويژگي اين طرح فروش به شرح زير عنوان شده است:
۱- در طرح فروش فوق‌العاده، نقش واسطه‌ها به كمترين حد رسيده و خودرو به متقاضيان اصلی عرضه خواهد شد.
۲- واسطه‌ها از فرآيند ثبت‌نام خودرو كنار گذاشته می‌شوند، زيرا 10 محدوديت كاربردی و موثر براي ثبت نام محصولات در نظر گرفته شده است. اين محدوديت ها در اطلاعيه شماره يك مركز ارتباطات گروه خودروسازي سايپا تشريح شده است.
۳- متقاضياني كه در قرعه كشي اين طرح فروش انتخاب مي شوند، خودرو خود را (حداكثر) تا سه ماه بعد از ثبت‌نام تحويل خواهند گرفت.
۴- وب سايت فروش خودرو به مدت يك هفته و به صورت شبانه‌روزي فعال است و مشتریان با اشكالات ناشي از مراجعه بيش از اندازه كاربران براي ثبت نام خودرو مواجه نخواهند شد.
۵- متقاضيان و افرادي كه واجد شرايط براي ثبت‌نام خودرو هستند، يك هفته فرصت دارند تا نسبت به واريز وجه اقدام كنند.
۶- زمان ثبت نام و واريز وجه در اين طرح هيچ تاثيري بر شانس برنده شدن نخواهد داشت و همه متقاضيان از شانس برابر برخوردار خواهند بود.
۷- قرعه‌كشي با حضور نمايندگاني از وزارت صنعت، معدن و تجارت و نهادهاي نظارتي و به صورت نرم افزاري انجام مي‌شود، به همين علت از سطح شفافیت و عدالت بالایی برخوردار خواهد بود.
۸- اسامي منتخبين و كساني كه موفق به خريد خودرو مي شوند به صورت عمومي اعلام خواهد شد و از اين نظر نيز صحت و سلامت اجراي طرح شفاف‌سازي خواهد شد.
۹- با توجه به فروش و تحويل ۲۵ هزار دستگاه خودرو در اين طرح، عرضه و تقاضا در بازار متعادل‌تر شده و به كاهش قيمت‌هاي كاذب در بازار منجر خواهد شد.
۱۰- به واسطه در رهن بودن سند، امكان فروش يا صلح خودروهاي عرضه شده وجود ندارد و همين عامل باعث كاهش واسطه گري در بازار خواهد بود.
۱۱- اين خودروها لزوما بايد تا سه ماه پس از تحويل براي انجام سرويس دوره‌اي اول با پيمايش ۵ هزار كيلومتر به نمايندگی‌هاي مجاز مراجعه كنند، در غير اين صورت گارانتي آنها باطل خواهد شد که این امر احتمال احتكار آنها را به صفر خواهد رساند


کد مطلب: 226309

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/226309/تشريح-ويژگي-هاي-یازده-گانه-طرح-فروش-فوق-العاده-سايپا

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com