کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حضور «کیم جونگ‌اون» در نشستی برای افزایش بازدارندگی اتمی کره شمالی

فارس , 4 خرداد 1399 ساعت 12:53

حزب الله:خبرگزاری یونهاپ به نقل از رسانه دولتی کره شمالی گزارش داد که رهبر این کشور با حضور در نشستی نظامی، درباره افزایش بازدارندگی اتمی و تقویت نیروهای مسلح کره شمالی صحبت کرده است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، رسانه دولتی کره شمالی بامداد یکشنبه گزارش داد «کیم جونگ اون» رهبر این کشور طی نشست با کمیسیون مرکزی ارتش درباره لزوم افزایش بازدارندگی اتمی صحبت کرده است.
به نوشته خبرگزاری «یونهاپ» به نقل از خبرگزاری مرکزی کره شمالی (KCNA)، کیم علاوه بر صحبت درباره سیاست‌های جدید برای افزایش بازدارندگی اتمی این کشور در آینده، درباره اقدامات نظامی و تدابیر سیاسی جهت تقویت نیروهای مسلح کره شمالی بحث کرده است.
برخی منابع خبری نیز نوشتند حضور کیم در این نشست، بعد از یک غیبت سه هفته‌ای دیگر انجام شده است.
جزئیات بیشتری از این نشست یا دیگر محورهای سخنرانی رهبر کره شمالی هنوز منتشر نشده است.
این در حالی است که یک اندیشکده آمریکایی چندی پیش ادعا کرده بود دولت کره شمالی تاسیسات جدیدی را نزدیک فرودگاه بین‌المللی پیونگ‌یانگ بنا کرده که به برنامه موشکی بالستیک این کشور مرتبط است.
این اندیشکده با استناد به تصاویر ماهواره‌ای که از پیونگ‌یانگ گرفته شده، مدعی شده متخصصان آمریکایی معتقدند کره شمالی از این تاسیسات - که از سال ۲۰۱۶ در دست احداث بوده - می‌تواند به هر نقطه‌ای از خاک ایالات متحده حمله موشکی کند.


کد مطلب: 226293

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/226293/حضور-کیم-جونگ-اون-نشستی-افزایش-بازدارندگی-اتمی-کره-شمالی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com