تاریخ انتشارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
plusresetminus
سرمست گفت:طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران بعد از ماه مبارک رمضان بازگشایی می‌شوند.
۰
کد مطلب : ۲۲۶۲۷۹
حرم حضرت معصومه (س) بعد از ماه رمضان بازگشایی می شود
بهرام سرمست، استاندار قم پس از جلسه ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور از بازگشایی صحن‌های حرم مطهر فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر داد و گفت: صحن‌های این مکان‌های مقدس از یک ساعت بعد از طلوع آفتاب تا یک ساعت قبل از غروب آفتاب بازگشایی می‌شوند.
استاندار قم به برگزاری نماز جماعت و عید فطر در تمامی مساجد کشور اشاره کرد و افزود: نماز عید فطر در مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر فاطمه معصومه (س) برگزار نمی‌شود.
سرمست همچنین با اشاره به بازگشایی اماکن تاریخی و موزه‌ها با رعایت موازین بهداشتی عنوان کرد: از دهم خرداد کارکنان دولت هم از ساعت ۷:۳۰تا ۱۴:۳۰ با تمام نیرو بر سرکار حاضر می‌شوند و البته قانون دورکاری به قوت خود باقی است.
استاندار قم در ادامه بیان کرد: کسانی که در دوره شیوع کرونا به واسطه خدمت و فداکاری از دنیا رفته اند، در حکم شهید خدمت بوده که آیین نامه آن طی دستور العمل ابلاغی تعیین خواهد شد.
سرمست از تصمیم گیریِ جلسه آینده ستاد مقابله با کرونا درباره تور‌های گردشگری خبر داد و تصریح کرد: این نوید را به صادر کننده‌های استان و کشور می‌دهیم که در آینده نزدیک مرز‌های صادرات به ویژه صادرات به افغانستان و عراق بازگشایی می‌شود.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین