تاریخ انتشارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
plusresetminus
حزب الله:نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در البرز بیش از هزار تخت بیمارستانی برای بیماری کووید ۱۹ در نظر گرفته بودیم که اکنون بیش از ۹۰۰ تخت خالی است.
۰
کد مطلب : ۲۲۶۲۶۷
پیش‌بینی سفید شدن وضعیت کرونا در البرز

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عزیزاله شهبازی روز شنبه سوم خرداد در حاشیه بیست و دومین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رییس‌جمهور و استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و تبریک عید سعید فطر، افزود: سوم خرداد روزی بیاد ماندنی در تقویم ایران اسلامی است چراکه خرمشهر قهرمان پس از یک سال بدست رزمندگان اسلام آزاد شد.
به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: آماده می شویم که فردا در عید سعید فطر به عنوان یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان نماز این روز عزیز را برپا کنیم.
شهبازی گفت: در جلسه امروز هماهنگ روال جلسات قبلی، روسای کمیته ها گزارش های لازم را ارائه دادند و همچنان کلیدواژه اصلی این نشست رعایت بهداشت فردی و جمعی و پروتکل های بهداشتی بود.
وی افزود: مقرر شد، موزه ها و اماکن تاریخی از فردا با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی شوند.
استاندار البرز با بیان اینکه در خصوص فعالیت آژانس های مسافرتی، پایان محدودیت مساجد و پاساژها، هفته آینده تصمیم گیری می‌شود، اضافه کرد: از ۱۰ خرداد ماه حضور کارکنان ادارات به روال عادی باز می گردد و از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود.
وی گفت: طبق تاکید رییس جمهور محترم، نظارت‌ها برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین وضعیت بازار و تامین کالاهای اساسی تشدید خواهد شد.
شهبازی با اشاره به سیر نزولی مراجعان به بیمارستان ها و تلفات ناشی از کرونا، افزود: عموما مرگ و میر ناشی از کرونا حاصل از بیماری‌های زمینه ای افراد بوده بنابراین افراد آسیب پذیر باید بیشتر مراقبت کنند.
وی عنوان کرد: در البرز بیش از هزار تخت بیمارستانی برای بیماری کووید ۱۹ در نظر گرفته بودیم که اکنون بیش از ۹۰۰ تخت خالی است.
استاندار البرز گفت: با همراهی مردم در راستای رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری هوشمند اجتماعی، انتظار می‌رود که طی هفته‌های اخیر وضعیت البرز سفید شود.
وی افزود: البرز در زمان پیک کرونا نیز در شرایط قرمز قرار نگرفت که این توفیق ناشی از همراهی مردم، ایثار کادر بهداشتی و درمانی، تحرک هماهنگ مدیران استان است.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین