تاریخ انتشارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
plusresetminus
حزب الله:با کاهش محدودیت‌های قرنطینه‌ در کشورهای مختلف و با آغاز فعالیت مجدد موزه‌ها در آسیا، موزه‌ها و مراکز فرهنگی اروپا و آمریکا نیز برنامه‌هایی برای بازگشایی مجدد اعلام کردند.
۰
کد مطلب : ۲۲۶۲۵۸
کدام موزه‌های اروپایی بازگشایی می‌شوند؟
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،بسیاری از موزه‌های اروپا و ایالات‌ متحده که موعدی را برای فعالیت مجدد اعلام کرده‌اند، رویه‌ی جدیدی را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا  در دستور کار خود قرار داده‌اند که از جمله این قوانین جدید به لزوم استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و نصب جایگاه‌های ضدعفونی‌کننده دست می‌توان اشاره کرد.
در اتریش، موزه «آلبرتینا» و موزه «لئوپولد» واقع در وین از بیست و هفتم «مِی» و موزه تاریخ هنر هم از سی‌ام «مِی» بازگشایی خواهند شد.
در دانمارک، درهای موزه هنر مدرن لوئیزیانا از بیست و دوم مِی و نگارخانه ملی دانمارک از بیست  و ششم مِی گشوده خواهد شد.
در فنلاند، فعالیت موزه هنر «آتنیوم»‌ و موزه هنر «کیاسما» از دوم ژوئن آغاز خواهد شد.
در فرانسه، موزه « Jacquemart-André» از بیست و ششم «مِی»، موزه «مارموتان مونه» از دوم ژوئن و موزه کاخ کوچک از شانزدهم ژوئن بازگشایی خواهند شد.
در ایتالیا، درهای موزه ملی هنر قرن بیست و یکم واقع در رم از بیست و دوم «می»، پارک باستان‌شناسی پمپئی از بیست و ششم «مِی»، «کاخ پیتی» و کاخ سلطنتی میلان از بیست و هشتم «مِی»، مجموعه «پگی گوگنهایم» از دوم ژوئن و گالری «اوفیتزی» از سوم ژوئن گشوده خواهد شد.
در هلند، فعالیت موزه ملی آمستردام،‌ موزه اشتدلیک آمستردام،‌ موزه ون‌گوگ و موزه مائریتشویس از یکم ژوئن آغاز خواهد شد.
در اسپانیا، موزه پیکاسو از بیست و ششم، موزه هنرهای زیبای بیلبائو و موزه گوگنهایم بیلبائو از یکم ژوئن بازگشایی خواهند شد.
سوئد، فعالیت موزه هنر مدرن استکهلم و موزه هنر مدرن مالمو از شانزدهم ژوئن آغاز خواهد شد.
در ایالات متحده نیز موزه هنرهای زیبا هیوستون از بیست و سوم مِی، «موزه هنر سن آنتونیو» از بیست وهشتم مِی، موزه هنر تمپا از اول ژوئن، موزه هنر بوکا راتون از سوم ژوئن، موزه هنر ویچیتا از بیست و سوم ژوئن، موزه هنر کلیولند از سی‌ام ژوئن و و معبد روتکو از سیزدهم سپتامبر بازگشایی خواهند شد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین