تاریخ انتشارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
plusresetminus
حزب الله:آرزوی مظلومین جهان بویژه فلسطین اشغالی، در نابودی اسرائیل بزودی محقق خواهد شد.
۰
کد مطلب : ۲۲۶۲۱۸
روز قدس؛ تجلی ایستادگی حق در برابر باطل
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علیرضا رحیمی؛ ضمن ابراز انزجار از رژیم غاصب و ستمگر صهیونیستی و با اهمیت خواندن روز قدس، گفت: از زمان فرمایش ها و رهنمودهای امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر اعلام آخرین جمعه ماه رمضان بعنوان روز جهانی قدس، این روز عظیم به یک نماد استقامت و همبستگی ملت ها و مظلومین جهان تبدیل شده که هر مسلمان و آزاده ای را مکلف به حمایت از مردم مظلوم فلسطین، غزه و... و محکوم نمودن رژیم منحوس صهیونیستی می کند.
این مسئول افزود: از آنچه که در طول سالیان متمادی درخصوص مسئله فلسطین گفته شده است، مشخص می شود که موضوع فلسطین و دفاع و حمایت از آن بعنوان یکی از مهم ترین مسائل روز دنیا در دفاع از مظلومین و استعمار شدگان بوده و یک وظیفه شرعی، انسانی، اسلامی و ملی است.

معاون شهردار ادامه داد: در همین راستا اگر شرایط کشور عادی بود و شیوع بیماری کرونا وجود نداشت، مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی نیز مثل همیشه و باشکوه تر از هرسال فریاد خونخواهی و دفاع از مظلومان جهان را به سراسر دنیا مخابره کرده و مشتی کوبنده بر پیکره ی بی جان استکبار می شدند. اما در شرایط موجود نیز امکان دفاعی جانانه از مردم قدس شریف وجود دارد و آنهم فعالیت در دنیای مجازی بعنوان یکی از درگاه های مهم مبارزه با جبهه غرب و استعمارگر و همچنین لبیک به فرمایشات رهبری معظم حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) در روز قدس امسال است. 

وی اضافه کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج نیز مانند همیشه در خط مقدم فعالیت های فرهنگی شهر، در روز قدس ۹۹ پرچم فلسطین شریف را در محل میدان قدس شهر کرج به اهتزاز درخواهد آورد و گروه سرود وابسته به این سازمان نیز، با اجرای سرودهای حماسی، ندای حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم قدس را سر خواهند داد.

رحیمی در پایان ابراز داشت: بنا بر سیاست های کشور و به جهت حفظ سلامتی عموم مردم و عدم راهپیمایی روز قدس، در صبح روز جمعه با حضور فرزندان و خانواده در مقابل گیرنه های تلویزیونی، به رهنمودهای رهبر معظم ایران اسلامی گوش جان خواهیم سپرد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین