تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
plusresetminus
حزب الله: موزه آکادمی اسکار در حراجی لباس معروف فلورنس پیو که در فیلم سینمایی «میدسامر» پوشیده شده بود، برنده شد.
۰
کد مطلب : ۲۲۶۱۳۵
کمک اسکار به کرونازده‌ها با خرید از یک حراجی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، موزه آکادمی اسکار اکنون صاحب لباس نمادین فلورنس پیو است که در فیلم سینمایی «میدسامر» پوشیده بود. این سازمان که برگزارکننده جوایز اسکار است، بالاترین پیشنهاددهنده در مزایده‌ای بود که توسط کمپانی A۲۴ برگزار شد. درآمد‌های ناشی از این حراجی در راه تلاش‌ برای کاهش اثرات ویروس کرونا صرف می شود.
به گفته وب سایت کمپانی A۲۴ پیشنهاد نهایی برای خرید این لباس ۶۵ هزار دلار بوده است.
این لباس یکی از چندین وسایل و قطعاتی بود که توسط کمپانی A۲۴ به حراج گذاشته شد تا برای صندوق سازمان آتش نشانی نیویورک سرمایه جمع آوری کند؛ یک صندوق غیر دولتی که به آتش نشان‌های نیویورک و خانواده‌های آن‌ها که توسط ویروس کرونا تحت تأثیر واقع شدند، اختصاص خواهد یافت. تا کنون این حراجی ۲۰۰ هزار دلار جمع آوری کرده است.
لباسی که توسط موزه آکادمی اسکار خریداری شده، از ۱۰ هزار گل ابریشم ساخته شده و در سکانس پایانی فیلم «میدسامر» به کارگردانی آری آستر توسط فلورنس پیو پوشیده شده بود. موزه آکادمی هنوز مشخص نکرده است که چه زمانی و چگونه این لباس را به نمایش خواهد گذاشت.
به غیر از این لباس، از فیلم میدسامر چندین وسیله دیگر به حراج گذاشته شده بود. در مجموع وسایل مربوط به این فیلم سینمایی در حدود ۱۰۰ هزار دلار فروخته شدند.
ژاکت شخصیت زندیا در سریال «سرخوشی» ۸ هزار دلار و همچنین اسکیت بوردی که در فیلم سینمایی «میانه دهه ۹۰» اولین تجربه کارگردانی جونا هیل استفاده شده بود، ۷ هزار و ۵۰۰ دلار به فروش رسیدند.
در این حراجی وسایلی مانند چند آویز از فیلم سینمایی «الماس‌های نخراشیده» و همچنین پیپ رابرت پتینسون در فیلم سینمایی «فانوس دریایی» وجود دارد. این حراجی در بیستم ماه می‌به کار خود پایان خواهد داد.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین