تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
plusresetminus
حزب الله: فیلم سینمایی جدید تام هنکس هم بدون اکران در سینماها، در سرویس نمایش آنلاین عرضه خواهد شد.
۰
کد مطلب : ۲۲۶۱۳۴
فیلم جدید تام هنکس دیجیتالی اکران می‌شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،شبکه اپل تی وی پلاس حقوق نمایش جهانی فیلم سینمایی «سگ تازی» با نقش آفرینی تام هنکس را از کمپانی سونی پیکچرز دریافت کرده است. این فیلم سینمایی پیش از این قرار بود همزمان با روز پدر در سینما‌ها اکران شود.
اپل تی وی پلاس که تنها شش ماه از تأسیس از آن می‌گذرد، این توافق را روز گذشته اعلام کرد. این سرویس استریم اعلام نکرده که چه زمانی فیلم سینمایی «سگ تازی» را منتشر خواهد کرد.
سونی در ابتدا تنظیم کرده بود فیلم سینمایی «سگ تازی» را در تاریخ ۱۲ ژوئن در ایالات متحده اکران کند، اما انتشار این فیلم به دلیل همه گیر شدن بیماری کووید ۱۹ به تأخیر افتاد. این فیلم سینمایی اولین روز‌های جنگ جهانی دوم را روایت می‌کند و داستان یک کاروان از ۳۷ کشتی متفقین به رهبری ارنست کراوس با بازی تام هنکس را به تصویر می‌کشد.
استودیو سونی اوایل ماه مارس تاریخ اکران این فیلم را ۵ هفته به عقب انداخت تا از تاریخ ۵ می‌ به ۱۲ ژوئن برسد. این شرکت همچنین یک تریلر نیز در اوایل مارس از این فیلم سینمایی منتشر کرد. در این تریلر تام هنکس در شرف آغاز سفرش است و به تیم خود اعلام می‌کند که این اولین سفر او به اقیانوس اطلس است.
 در این فیلم سینمایی که با اقتباس از یک رمان به نام «چوپان خوب» ساخته شده است، استیفان گراهام، راب مورگان و الیزابت شو به همراه تام هنکس  نقش آفرینی می کنند. آرون اشنایدر این فیلم سینمایی را از روی فیلمنامه‌ای نوشته تام هنکس کارگردانی کرده است.
«سگ تازی» قرار بود در سینما‌ها اکران شود، اما شیوع کرونا و بسته شدن سینما‌ها منجر شد که به صورت دیجیتالی نمایش داده شود. فیلم‌های «اسکوب» و «تور جهانی ترول ها» هم به همین سرنوشت دچار شدند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین