تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
plusresetminus
حزب الله:کارشناس بازار سرمایه معتقد است: خرید یونیت های سرمایه گذاری دارا یکم می تواند پس انداز مناسبی برای دارایی خرد خانوار و سوددهی آن در آینده باشد.
۰
کد مطلب : ۲۲۶۰۲۲
پس انداز دارایی‌های خرد خانوار در قالب خرید یونیت‌های دارا یکم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،همایون دارابی در خصوص صندوق‌های سرمایه گذاری واسطه گری ( ETF) اظهار داشت: در این خصوص گام خوبی برداشته شده و به مردم سهام سه بانک و دو شرکت بیمه با قیمت مناسب در قالب یونیت‌های سرمایه گذاری عرضه می‌شود.

وی افزود: قیمت سهام این شرکت‌های دولتی که واحدهای سرمایه گذاری آنها تا انتهای اردیبهشت قابل خریداری از سوی همه مردم و سپرده گذاران حقیقی است، بعضاً تا ۳۰ درصد کمتر از قیمت روز این سهام‌ها عرضه شده است.

کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: خرید این واحدهای سرمایه گذاری برای مردمی که سرمایه اندکی دارند، می‌تواند سودآور باشد، چون هر نفر تا سقف ۲ میلیون تومان امکان خرید این یونیت‌ها را که به عنوان نماد «دارا یکم» در بورس عرضه شده، دارد.

دارابی یادآور شد: این مبلغ رقمی است که فشاری به خانوارها نمی‌آورد و در حال حاضر یکی از بهترین راه حل‌ها برای پس انداز دارایی‌های خرد خانوار است.

وی پیشنهاد کرد: بهتر است مردم این واحدها را نگهداری کنند و اگر چه امکان فروش آنها از دو ماه بعد فراهم می‌شود، ولی بهتر است فعلاً برای فروش دست نگه دارند.

کارشناس بازار سرمایه تأکید کرد: از سوی دیگر صنعت بانک و بیمه ما در حال پیشرفت است و آینده خوبی در انتظار سهام این سه بانک و دو شرکت بیمه در سال‌های آینده خواهد بود که نشان می‌دهد نگهداری واحدهای خریداری شده سودآوری بالایی در آینده خواهد داشت.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین