تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
plusresetminus
حزب الله:تهیه‌کننده سریال «بچه مهندس» پخش سریال‌های تلویزیونی در ماه رمضان‌ را مانند اکران‌های نوروزی در سینما عنوان کرد.
۰
کد مطلب : ۲۲۵۷۲۷
سریال‌های رمضانی مانند اکران‌های نوروزی سینما هستند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سعید سعدی ـ تهیه‌کننده سریال «بچه مهندس» ـ درباره امتیاز پخش سریال‌ها در مناسبت‌هایی همچون ماه رمضان و تاثیر آن در دیده شدن گفت: نمایش سریال‌ها در ماه رمضان مثل اکران‌های نوروزی و عید فطر در سینماست که طبیعتا از مخاطب بیشتری برخوردار می‌شود. ماه رمضان و عید هم در تلویزیون همین طور است و سریال‌ها بیشتر دیده می‌شوند.
او درباره دشواری‌های شرایط تصویربرداری در زمان شیوع ویروس کرونا، گفت: فقط دو ـ سه هفته آخر تصویربرداری با شیوع ویروس کرونا همراه شد و ما سعی کردیم در آن چند هفته پایانی موارد بهداشتی را رعایت کنیم.
او با بیان اینکه تصویربرداری سریال «بچه مهندس» قبل از عید تمام شده بود، افزود: سریال عجله‌ای ساخته نشد. ما از اول قرار بود تا پایان سال کار را تمام کنیم و همین‌طور هم پیش رفت.
سعدی بازخوردها نسبت به سریال «بچه مهندس» را مثبت عنوان کرد و گفت: نظرات مثبت و منفی هست اما در مجموع درصد مخاطبان ما خیلی بیشتر از دوره‌های قبلی است.
او در پایان درخصوص امکان ادامه‌دار بودن این سریال توضیح داد: ادامه «بچه مهندس» بستگی به سیاست‌های سازمان صداوسیما دارد اما اگر قرار باشد ادامه پیدا کند قطعا شرایط سخت‌تری برای کار ایجاد خواهد شد؛ چرا که باید از قصه‌ای برخوردار باشد که جذابیت‌های آن از قسمت‌های قبلی بیشتر باشد تا مخاطب ریزش نداشته باشد.
سریال «بچه مهندس» نخستین بار ماه رمضان سال ۱۳۹۷ به روی آنتن شبکه دو رفت و فصل دوم آن دی ماه همان سال پخش شد. اکنون فصل سوم‌ «بچه مهندس» در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۱:۳۰ به روی آنتن شبکه دو سیما می رود.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین