تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
plusresetminus
حزب الله:مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی البرز گفت: محدودیت زمانی برای ثبت نام وام یک میلیون تومانی برداشته شده است.
۰
کد مطلب : ۲۲۵۷۲۴
برای دریافت وام کرونا هنوز وقت هست
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حسین فلاح نژاد اظهار کرد: در ابتدای اعلام ثبت نام وام یک میلیون تومانی کرونایی برای یارانه بگیران، برخی واجدین شرایط با مشکلاتی چون عدم ثبت سیم کارت به نام خود مواجه بودند که همین باعث ایجاد صفوف طولانی در مقابل دفاتر پیشخوان دولت شده بود.
وی ادامه داد: علاوه بر این، عده‌ای از سرپرستان خانوار هم خطی به نام خود نداشتند که این هم موجب ایجاد صفوف طولانی در مقابل دفاتر خمات تلفن شده بود که باعث می‌شد رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نادیده گرفته شود و احتمال شیوع ویروس کرونا افزایش یابد.
وی افزود: بر همین مبنا بنا شد متقاضیان بدون نیاز به مراجعه حضوری امور به نام زدن خط و خرید خط را انجام دهند.
این مسئول توضیح داد: برای دریافت این وام سرپرستان خانوار باید کد ملی خود را ۶۳۶۹ پیامک کنند و منتظر واریز یک میلیون تومان باشند.
فلاح نژاد با اشاره به اینکه این وام در چند مرحله واریز می‌شود و امکان .واریز آن برای همه واجدین شرایط  در یک زمان وجود ندارد، گفت: به عنوان مثال برای کسانی که اوایل اردیبهشت ثبت نام کرده‌اند بعد از ماه مبارک رمضان واریز می‌شود.
وی توضیح داد: قبلاً برای ثبت نام این وام بازه زمانی مشخص شده بود ولی در حال حاضر مهلت ثبت نام برداشته شده و واجدین شرایط فعلاً زمان دارند که ثبت نام خود را انجام دهند.
وی در پاسخ به اینکه آیا جا ماندگان از دریافت یارانه معیشتی هنوز فرصت ثبت نام دارند، گفت: با شیوع کرونا فعلاً تمرکز بر روی پرداخت وام یک میلیون تومانی، پرداخت بیمه بیکاری و حمایت از مشاغل آسیب دیده است و پرداخت یارانه معیشتی به جاماندگان فعلاً در دستور کار قرار ندارد.
مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی البرز گفت:  بدون شک اگر تبعات ناشی از کرونا کاهش یابد، مجدداً برای پرداخت یارانه معیشتی به جاماندگان فکری خواهد شد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین