تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
plusresetminus
حزب الله:وزیر مشاور در امور خارجه امارات متحده عربی گزارش برخی رسانه‌ها درباره مرگ وزیر امور خارجه این کشور را تکذیب کرد.
۰
کد مطلب : ۲۲۵۷۱۵
امارات خبر مرگ وزیر خارجه خود را تکذیب کرد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،«انور قرقاش» وزیر مشاور در امور خارجه امارات متحده عربی روز شنبه گزارش رسانه‌ها درباره مرگ «عبدالله بن زاید» وزیر امور خارجه امارات را رد کرد.
وی در پیامی در توئیتر نوشت: «من امروز با عبدالله بن زیاد صحبت کردم که هر روز آن را انجام می‌دهم. ما درباره دروغی که توسط اکانت‌های قطری انتشار یافته خیلی خندیدیم.»
وی در ادامه پیام توئیتری خود برای دیپلمات ارشد امارات عمر طولانی و سلامتی آرزو کرد و برای رسیدن همسایگان امارات به عقل و منطق نیز دعا کرد.
چهار کشور عربی امارات، عربستان سعودی، بحرین و مصر خرداد ۹۶ با متهم کردن قطر به حمایت از تروریسم، روابط سیاسی خود را با این کشور قطع کردند و تحریم‌های اقتصادی بر دوحه وضع نموده و آسمان و مرزهای خود را به روی قطری‌ها بستند.
تابستان سال گذشته تلاش‌هایی از سوی عربستان سعودی برای عادی‌سازی روابط با قطر صورت گرفت ولی دوحه با بیان اینکه این تلاش‌ها جدی نیست، از مذاکرات مقدماتی با ریاض دست کشید.
«محمد بن عبدالرحمن آل‌ثانی»، وزیر امور خارجه قطر چندی پیش در مصاحبه‌ای گفته بود: «ما همچنان معتقدیم که راه‌ حل‌های مثبتی مبتنی بر احترام به حاکمیت کشورها برای حل بحران‌های کنونی وجود دارد».
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین