کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امیرعبداللهیان:

«بشار اسد» رهبر بزرگ مبارزه با تروریسم تکفیری در جهان عرب است

twitter

مهر , 28 ارديبهشت 1399 ساعت 9:20

حزب الله:
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل با تکذیب شایعه توافق ایران و روسیه برای استعفای اسد، نوشت: بشار اسد رئیس جمهور قانونی ‎سوریه و رهبر بزرگ مبارزه با تروریسم تکفیری در جهان عرب است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در حساب کاربری خود در توئیتر با قرار دادن عکس شهید سپهبد قاسم سلیمانی در کنار بشار اسد رئیس جمهور سوریه، نوشت: دکتر بشار اسد رئیس جمهور قانونی ‎سوریه و رهبر بزرگ مبارزه با تروریسم تکفیری در جهان عرب است.

وی افزود: شایعه توافق ایران و روسیه برای استعفای وی، دروغ بزرگ و بازی رسانه‌های آمریکایی-صهیونیستی است. تهران از حاکمیت، وحدت ملی و تمامیت ارضی سوریه قویاً حمایت می‌کند.
گفتنی است، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه پیش‌تر ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر تصمیم‌گیری کشورهای ضامن روند آستانه در مورد آینده حکومت سوریه را تکذیب کرده و آن را بی پایه و اساس دانسته بود.
وی با تاکید بر اینکه تنها مردم سوریه هستند که درباره آینده، نوع حکومت و حکمرانان خود تصمیم خواهند گرفت، افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار دولت و ملت سوریه برای مبارزه با تروریسم حضور داشته و در آینده نیز به این راهبرد ادامه خواهد داد.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی در ادامه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران، روسیه و ترکیه به عنوان کشورهای ضامن روند آستانه با ایجاد مناطق کاهش تنش، تشکیل کمیته قانون اساسی و پیگیری روند گفتگوها و آشتی ملی، تلاش دارند تا گفتگوهای سوری – سوری، تقویت شده و مردم سوریه درباره آینده خود تصمیم بگیرند.
کد خبر


کد مطلب: 225685

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/225685/بشار-اسد-رهبر-بزرگ-مبارزه-تروریسم-تکفیری-جهان-عرب

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com