تاریخ انتشارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
plusresetminus
حزب الله:جوایز انجمن بازیگران نیز مانند اسکار، شامل فیلم‌هایی که به صورت استریم نمایش داده شدند، خواهد شد.
۰
کد مطلب : ۲۲۵۶۴۱
تبعیت انجمن بازیگران از اسکار/ نمایش فیلم در سینما ضروری نیست
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،قوانین رسمی امسال جوایز انجمن بازیگران آمریکا (SAG) تا ماه آینده اعلام نمی‌شود اما ایمیلی که سازمان‌دهندگان این انجمن به استودیوها فرستاده‌اند حکایت از این دارد که این انجمن هم برای اهدای جوایز از تغییرات اعمال شده در قوانین جوایز اسکار پیروی می‌کند.
در این ایمیل آمده است: ما هنوز مشغول تغییر دادن شروط اکران فیلم‌ها هستیم اما از تغییر قوانین آکادمی اسکار در راستای قبول کردن عناوینی که قصد اکران سینمایی دارند، حتی اگر اول استریم شده یا در فرمت وی‌اودی منتشر شده باشند، پیروی می‌کنیم.
آکادمی اسکار حدود دو هفته پیش اعلام کرد که هیات مدیره آن قبول کرده به صورت موقتی ضرورت اکران حداقل هفت روزه سینمایی در لس‌آنجلس برای قبول کردن فیلم‌ها در رقابت اسکار را لغو کند. به جای آن‌، فیلم‌ها اجازه دارند بدون پخش شدن در سینماها فقط اکران دیجیتال داشته باشند. با این حال، فیلم‌های استریم‌شده باید برنامه‌ای برای اکران سینمایی داشته باشند تا بتوانند در رقابت اسکار شرکت کنند. فیلم همچنین باید ظرف ۶۰ روز بعد از استریم یا اکران دیجیتال خود در سایت استریمینگ مخصوص اعضای اسکار قابل دسترس باشد.
در ایمیلی که سازمان‌دهندگان جوایز انجمن بازیگران برای استودیوها فرستاده‌اند، آمده که کمیته اهدای این جوایز تا اوایل جولای (تیر) قوانین خود را نهایی می‌کند.
در بخش دیگری از این ایمیل آمده است: تمام رخدادهای حضوری به خاطر پاندمی تا اعلام بعدی تعویق می‌شوند. در حالیکه داریم به سمت رخدادهای مجازی و نمایش‌های دیجیتال حرکت می‌کنیم، قوانین و ساختار کارمزدی جدیدی تعیین کرده‌ایم که اعلام خواهد شد.
در نهایت، در گذشته استودیوها برای شرکت دادن فیلم‌شان در جوایز انجمن بازیگران آمریکا مجبور بودند دی‌وی‌دی‌هایی از فیلم خود را برای اعضای کمیته ارسال کنند. اما در ایمیل عنوان شده  است که حالا فیلم‌های نمایش داده شده به صورت دیجیتال می‌توانند وارد مرحله رای‌گیری شوند. تمام پلتفرم‌های نمایش دیجیتال و وبسایت‌های استریمینگ باید تحت تایید جوایز انجمن بازیگران باشند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین