تاریخ انتشارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
plusresetminus
حزب الله:رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: طرح بهبود و نگهداشت شهر با رویکرد محله محوری در مناطق برخوردار و کم برخوردار با هدف ارتقاء سطح خدمات رسانی شهری انجام می شود.
۰
کد مطلب : ۲۲۵۶۲۲
طرح پاکسازی محله به محله به زیبایی چهره شهر کمک می کند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، اکبر سلیم نژاد در حاشیه اجرای طرح بهبود و نگهداشت شهر اظهار داشت: این طرح با هدف خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان شامل موضوعات مرتبط آراستگی فضای سبز، نظافت و شست‌ وشو، حذف زواید فیزیکی، شست‌ وشوی جداره‌های شهری و در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در محله‌های مناطق دهگانه شهرداری کرج  شروع شده است.
این مسئول طرح بهبود نگهداشت شهر را خط مقدم ورود مدیریت شهری برای شناسایی مشکلات عنوان کرد و افزود: در این طرح مناطق دهگانه با همه تجهیزات و نیروی انسانی خود برای خدمت رسانی به شهروندان حضوری فعال دارند.
سلیم نژاد تصریح کرد: تمام حوزه‌ها در منطقه موظف هستند تلاش خود را به کار گیرند تا نگهداشت شهر به نحو مطلوبی اجرا و رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد .
رئیس شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: روز های چهارشنبه و پنج شنبه هر هفته محلات شهرداری با اجرای طرح جهادی نگهداشت شهربه طور کامل پاکسازی و شستشو شده و کلیه اقدامات مرتبط با امور شهری در حیطه های فنی و عمرانی ، اجتماعی و فرهنگی و ... اجرایی می شود.
وی تاکید کرد: آراستگی نسبی محیط شهر و آرام سازی فضای آن هدف اصلی طرح است که تاکنون در چند منطقه انجام و به نظر می رسد روند اجرایی طرح با استمرار آن، شکل مناسب تری به خود بگیرد.
سلیم نژاد یادآور شد: در این طرح در کلیه آیتم های مرتبط با فعالیت های شهرداری شامل کلیه موضوعات مرتبط با  خدمات شهری در حیطه فضای سبز، خدمات شهری، زیباسازی ،ساماندهی ، پسماند ،محیط زیست، فنی و عمرانی در حوزه لکه گیری آسفالت و مرمت نوار حفاری، جدول ، ساماندهی پیاده روها، همسطح سازی دریچه ها و حمل و نقل ترافیک در اقدامات خط کشی و تجهیزات و ادوات ترافیکی به مرحله اجرا درمی آید.
این عضو شورا یادآور شد: پاکیزگی محلات، میزان مراجعه خدمات شهری را به اماکن مذکور به شدت کاهش می دهد؛ این به معنای کاهش هزینه ها در این حوزه و امکان هزینه کرد اعتبارات صرفه جویی شده در عرصه های دیگر همچون عمران، ترافیک و زیباسازی است.
این مسئول خاطرنشان کرد: این روند تا زمانی ادامه خواهد یافت که بتوانیم شهر را با خدمات بیشتر و افزون تر از حالت فعلی خارج کرده و به سوی شرایط عادی و متعارف ببریم و حداقل سرانه های خدماتی را در محلات تامین نماییم که در این راه به مشارکت جدی شهروندان ی محتاجیم.
وی از شهروندان خواست تا مشکلات و درخواست های خود را از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری اطلاع دهند.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین