تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
plusresetminus
حزب الله:افراد ساکن در شهرها بایستی بهای خدمات شهر و تولید پسماند را بپردازند.
۰
کد مطلب : ۲۲۵۴۳۸
تولیدکنندگان پسماند باید هزینه خدمات انتقال را پرداخت کنند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سارا دشت گرد در هشتاد و دومین کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی و املاک اظهار داشت: فرهنگ پرداخت عوارض و رابطه مستقیم آن با کیفیت زندگی شهری و برخورداری مردم از خدمات شهرداری باید در میان شهروندان نهادینه شود، تا آنها نسبت به پرداخت به موقع مالیات و عوارض شهری و بهای خدمات شهر ترغیب شوند.
وی با بیان اینکه شهرداری باید از طریق حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در جهت ترویج این فرهنگ تلاش کند، افزود: طبق قانون، شهرداری سازمان مردم نهادی است که وظیفه تأمین بخش اعظمی از نیازهای شهری شهروندان را بر عهده دارد و هزینه خدمات ارائه شده را با استفاده از مکانیزم خاصی که عوارض شهری و بهای خدمات نامیده می شود از ساکنان حقیقی و حقوقی آن شهر دریافت می کند.
این مسئول بیان کرد: مدیریت شهری ضمن فرهنگسازی در این زمینه، باید اعتماد و رضایت شهروندان را بیش از پیش جلب کند، تا شهروندان نیز با شهرداری همکاری و مشارکت داشته باشند، باید فرهنگی نهادینه شود تا مردم به اهمیت پرداخت بهای خدمات شهر پی ببرند و بدانند هزینه‌ای که پرداخت می کنند برای رفاه و آسایش خودشان صرف می شود.
دشت گرد خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا می‌کنیم بهای خدمات را پرداخت کنند تا از این طریق برای آبادانی بهتر شهر و بیش‌تر شدن سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی به شهرداری کمک کنند
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین