تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
plusresetminus
حزب الله:رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج: در راستای ساماندهی مشاغل مزاحم شهروندان فعالیت صنوف مزاحم را به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند.
۰
کد مطلب : ۲۲۵۳۲۹
شهروندان فعالیت صنوف مزاحم را به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدحسین خلیلی اردکانی در جلسه کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها که درسازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج برگزار شد، اظهارداشت: برخی از مشاغل به دلیل مزاحمت‌های زیست محیطی، مشاغل مزاحم و صنوف آلاینده محسوب می‌شوند و بیشتر رفاه و آسایش شهروندان را تحت الشعاع خود قرار می‌دهند.
وی تصریح کرد: پس از طی مراحل قانونی و اخطارهای لازم در صورت عدم رفع مزاحمت شهرداری نسبت به تعطیلی و انتقال آن شغل اقدام خواهد شد که بودن دستگاه قضا و نیروهای انتظامی در این وادی امری مهم و اجتناب ناپذیر است.
رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: برخورد با هر گونه شغل که مزاحمتی برای شهروندان ایجاد کند توسط شهرداری و تا حصول نتیجه لازم پیگیری شود.
خلیلی اردکانی بر ایجاد کارگروه محیط زیست در شهرداری کرج اشاره کرد و افزود: در شهرداری نگاه مردم به سمت خدمات شهری است و بیشترین دغدغه ها در مجموعه مدیریت شهری کرج، در معاونت خدمات شهراست.
این مسئول بر لزوم تشکیل جلسه ای با حضور مدیران مناطق ۱۰ گانه و شهردار کرج اشاره کرد ویادآور شد: لازم است در این خصوص نیز آسیب شناسی های لازم در هر منطقه انجام شود و همگان در جهت رفع این معضل همت گماریم.
عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: چنانچه شهروندان کرجی شاهد فعالیت مشاغل مزاحم در مناطق و محلات مسکونی خود هستند موضوع را از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند تا بررسی های لازم انجام و معاونان خدمات شهری مناطق با آنها برخورد قانونی کنند. به گفته خلیلی اردکانی، لازم است در جلسه بعدی هر یک از کارشناسان بند ۲۰ نسبت به تماسهای حاصله با سامانه ۱۳۷ در خصوص فعالیت مشاغل مزاحم گزارش مبسوطی را ارائه نمایند
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین