تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
plusresetminus
حزب الله:رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: خوشبختانه در بودجه ۹۹ این امکان قانونی وجود دارد که برای پرداخت فوق العاده کرونا اقداماتی را انجام دهیم که در حال حاضر دستور العمل آن در حال تدوین است.
۰
کد مطلب : ۲۲۴۳۲۹
حقوق فوق العاده‌ برای پرستاران کرونا
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه در لایو اینستاگرامی خود گفت: خوشبختانه در بودجه ۹۹ این امکان قانونی وجود دارد که برای پرداخت فوق العاده کرونا اقداماتی را انجام دهیم. دستور العمل آن در حال تدوین است و به زودی پرستاران عزیز ان‌شاءالله آثارش را خواهند دید.
وی ادامه داد: برای حل مشکلات جامعه پرستاری در ابتدا باید بنده بدانم که چه مشکلاتی برای این قشر وجود دارد. لایو اینستاگرام فرصت خوبی را فراهم کرده است تا بتوانم از مطالب و مشکلات پرستان آگاه شوم و من از این جامعه به جهت انتقال مشکلاتشان قدردان هستم.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: مجدداً با تشکل‌های پرستاری مانند نظام پرستاری، آزمایشگاهیان بالینی و… جلسه خواهیم گذاشت و اگر نکته‌ای وجود دارد که هنوز مطرح نشده است از آن طریق می‌توانند به من منتقل کنند.
وی افزود: برای افزایش و ادامه استخدام پرستاران نیز با توجه به تأیید سازمان استخدامی و اداری مبنی بر نیاز به پرستار، ما از آن امکان بودجه‌ای استفاده خواهیم کرد تا با تجهیز بیمارستان‌های جدید به استخدام پرستار بپردازیم.
نوبخت گفت: از جامعه پرستاری درخواست دارم که در هفته آینده تمام خواسته‌هایشان را به تشکل‌ها منتقل کنند و آنها در جلسه مطرح کنند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که مشکلاتی که پرستاران در قالب کامنت می‌نویسند مرتفع کنیم و اگر هدف دیگری داشتیم سراغ لایو نمی‌رفتیم. امیدوارم بعد از جلسه‌ای که با تشکل‌های پرستاری خواهیم داشت، پرستاران محترم به جهت تحقق آنها اعلام رضایت کنند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین