تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
plusresetminus
حزب الله:تاریخ برگزاری مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال برای تصویب اساسنامه اصلاحی معلوم شد.
۰
کد مطلب : ۲۲۲۵۶۵
تاریخ برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال مشخص شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،پس از لغو انتخابات فدراسیون فوتبال در تاریخ ۲۵ اسفند ۹۸ به دلیل تأکید فیفا در اصلاح اساسنامه این فدراسیون، کمیته حقوقی و تدوین مقررات کار خود را برای اصلاح اساسنامه آغاز کرد و با وجود شیوع ویروس کرونا مراحل نهایی این امر در حال انجام است.

اعضای هیئت رئیسه فدراسیون در جلسه ۲ روز قبل خود جدول زمانبندی شده‌ای را برای اصلاح اساس نامه در نظر گرفتند تا طبق آن آئین نامه و مقررات مربوط در هیئت رئیسه مصوب شود.

پس از اتمام کار کمیته حقوقی و تدوین مقررات، پیش نویس اساسنامه اصلاحی در اختیار اعضای مجمع قرار می‌گیرد تا آن‌ها هم دیدگاه‌های شان را ارائه دهند و با اعمال نظرات آن‌ها، پیش نویس اصلاحی از سوی مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون باید ۲۱ روز قبل از برگزاری مجمع فوق العاده در اختیار اعضای مجمع قرار می‌گیرد تا آن‌ها هم باید نظرات خود را نسبت به این پیش نویس اعلام کنند.


شنیده می‌شود با طی شدن این مراحل، مجمع فوق العاده فدراسیون در تاریخ ۱۱ تیر ۹۹ برگزار خواهد شد. البته تمام این مراحل باید از سوی فیفا هم مورد تایید قرار بگیرد. پس از تصویب اساسنامه در این مجمع، فدراسیون اساسنامه اصلاحی را در اختیار وزیر ورزش و جوانان قرار خواهد داد تا مسعود سلطانی فر پیگیر سوی تایید و تصویب آن در دولت باشد.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین