تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
plusresetminus
حزب الله:مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: اقدامات صورت گرفته توسط مربیان به‌صورت داوطلبانه است.
۰
کد مطلب : ۲۲۲۵۵۰
همراهی مربیان کانون با کودکان در دوران قرنطینه
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی‌رضا نوری  در رابطه با فعالیت مربیان کانون در این روزها اظهار کرد: همه مربیان کانون با امکانات شخصی خود در خانه برای اعضای کانون کلیپ‌های آموزشی تهیه می‌کنند.
وی افزود: هیچ اجباری برای تهیه کلیپ و اقدامات فرهنگی مربیان در خانه وجود نداشته‌ است و همه اقدامات انجام شده به صورت داوطلبانه انجام می‌شود.
این مسئول تصریح کرد: تاکنون ۲۵۰ اثر در جهت آموزش و غنی سازی اوقات و فراغت توسط مربیان کانون تولید شده است که کودکان و نوجوانان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: تعدادی از آموزش‌ها و برنامه‌ها هستند که باید به‌صورت حرفه‌ای‌تر در اختیار اعضای کانون قرار بگیرند که در این جهت نیز با همکاری صدا و سیما این برنامه‌ها در قالب برنامه کودک از تلویزیون پخش می‌شود.
وی افزود: هدف اصلی کانون پرورش و فکری؛ پرورش، کشف و توانمند سازی کودکان و نوجوانان است که به همین منظور در زمینه‌های مختلف ادبی، فرهنگی و هنری مربیان تخصصی مشغول به کار هستند که در این شرایط هم به دلیل عشق به کودکان به کار خود ادامه می‌دهند.
این مسئول خاطرنشان کرد: از اولین روز تعطیلی مراکز کانون فعالیت‌های فرهنگی مربیان در خانه آغاز شده است و تا روزی که تعطیلی‌ها را پیشرو داریم، این فعالیت‌ها ادامه خواهدداشت.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین