تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
plusresetminus
حزب الله:سخنگوی ستاد ملی کرونا در البرز گفت: فعالیت مشاغل و صنوف دارای ریسک کم و متوسط که فهرست جدیدآن ازسوی وزارت صمت اعلام می‌شود از تاریخ ۲۳ فروردین ماه مطابق پروتکل‌ها و شرایطی که از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ابلاغ و جزییات آن را اداره کل صمت اعلام می‌کند به صورت تدریجی آغاز خواهد شد.
۰
کد مطلب : ۲۲۲۵۳۹
فهرست مشاغل و صنوف با ریسک کم و متوسط به زودی اعلام می‌شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سخنگوی ستاد ملی کرونا در البرز گفت: فعالیت مشاغل و صنوف دارای ریسک کم و متوسط که فهرست جدیدآن ازسوی وزارت صمت اعلام می‌شود از تاریخ ۲۳ فروردین ماه مطابق پروتکل‌ها و شرایطی که از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ابلاغ و جزییات آن را اداره کل صمت اعلام می‌کند به صورت تدریجی آغاز خواهد شد.
نورمحمد فردی روز چهارشنبه ۲۰ فروردین با اشاره به ابلاغ مصوبات ۱۲ گانه ستاد ملی کرونا اظهار کرد: این مصوبات ۱۲ گانه براساس تصمیمات چهاردهمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا بوده و  بر این اساس فقط افراد بومی ساکن هر شهر مجاز به ورود به آن شهر بوده و  ورود افراد غیرساکن ممنوع است.
 وی ادامه داد: خروج افراد غیر ساکن برای رفتن به محل سکونت خود بلامانع است این افراد در طول مسیر اجازه ورود به شهرها را ندارند و از گذرگاه ها عبور خواهند داشت.
فردی با اعلام تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها افزود: پارک‌ها، بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها، استخرها و اماکن مشابه که محل تجمع افراد هستند همچنان تعطیل می‌ماند.
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در استان البرز اظهار داشت: فعالیت ادارات دولتی از ۲۳ فروردین ماه با ترتیبات جدید برابر بخشنامه سازمان اداری و استخدامی در خصوص میزان نیروی انسانی و ساعات کاری ادامه دارد.
فردی گفت: برگزاری هرنوع تجمع و مراسم رسمی، غیررسمی و مذهبی همچنان ممنوع است.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری اعیاد شعبانیه در قالب برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برپایی مراسم، جشن‌های مولودی خوانی و نظایرآن نیز ممنوع شده است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز درادامه اظهار کرد: تردد کارمندان و کارگرانی که محل سکونت آنها با محل کارشان در نقاط مختلف قرار دارد با ارایه مدارک شناسایی معتبر بلامانع است.
وی بیان داشت: تردد خودروهای امدادی، درمانی، پلیس ، حمل بار، کالاها و مایحتاج مردم و همچنین سوخت کماکان مشمول ممنوعیت‌های این طرح نیست.
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا البرز افزود: دانشجویان علوم پزشکی و سایر مصادیق مورد نیاز، تکنسین‌های مخابراتی و دیگر مواردی که بنا به ضرورت از طریق مراجع ذیربط هماهنگ می شوند با ارایه مدرک شناسایی معتبر می توانند تردد داشته باشند.
وی یاد آورشد: مشاغل گروه اصناف مطابق اطلاعیه‌های قبلی به فعالیت خود ادامه می‌دهند و فعالیت مشاغل و صنوف دارای ریسک کم و متوسط که فهرست جدیدآن ازسوی وزارت صمت اعلام می‌شود از تاریخ ۲۳ فروردین ماه مطابق پروتکل‌ها و شرایطی که از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ابلاغ و جزییات آن را اداره کل صمت اعلام می‌کند به صورت تدریجی آغاز خواهد شد.
فردی گفت: به منظور پیشگیری از بروز مشکلات و سردرگمی برای عموم مردم نیز تاکید می‌شود هرگونه اعلام ممنوعیت و یا محدودیت خارج از ترتیبات اعلام شده در اطلاعیه کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی  برخلاف مصوبات این ستاد و فاقد اعتبار قانونی است.
وی افزود: بنابراین تمام دستگاه‌های مسئول درسطح استان باید صرفا در حدود مصوبات ابلاغی کمیته ،اطلاع رسانی و اعمال قانونی کنند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین