تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
plusresetminus
حزب الله:رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: با آغاز بخشی از فعالیت‌ها و حضور اغلب کارمندان در محل کار، از اوایل این هفته شاهد افزایش نسبی مسافران در خطوط مختلف بین شهری کرج بوده‌ایم.
۰
کد مطلب : ۲۲۲۴۷۸
احتمال ممنوعیت سوار کردن چهار مسافر در تاکسی‌های کرج
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مجید استاد کاظمی  اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و لزوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، شاهد اجرای مصوبه ممنوعیت سوار کردن سه مسافر در صندلی عقب تاکسی‌ها در شهر تهران هستیم.
وی ادامه داد: طبق این مصوبه رانندگان تاکسی باید حداکثر دو مسافر در قسمت عقب تاکسی سوار کنند تا به از این طریق احتمال شیوع کرونا در بین مسافران تاکسی کاهش یابد.
این مسئول با اشاره به اینکه احتمال اجرای این طرح از شنبه هفته آینده در کرج وجود دارد، توضیح داد: با آغاز بخشی از  فعالیت‌ها و حضور اغلب کارمندان در محل کار، از اوایل این هفته شاهد افزایش نسبی مسافران در خطوط مختلف بین شهری کرج بوده‌ایم.
استادکاظمی تصریح کرد: ناظران ناوگان تاکسیرانی در حال بررسی وضعیت مسافران خطوط مختلف تاکسی هستند و اگر تعداد آنها به میزان قابل توجهی افزایش داشته باشد، این طرح در کرج اجرایی خواهد شد.
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: با توجه به کاهش محسوس مسافران تاکسی از روزهای اول امسال، این طرح به طور ناخواسته در کرج اجرایی می‌شده و اغلب تاکسی‌ها با کمتر از ظرفیت چهار نفره خود مسافران را جابه جا می‌کردند.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین