کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیا آب تهران به ویروس کرونا آلوده شده است؟

باشگاه خبرنگاران جوان , 19 فروردين 1399 ساعت 9:35

حزب الله:بختیاری در خصوص آلوده شدن آب پایتخت به ویروس کرونا توضیحاتی را ارائه داد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدرضا بختیاری مدیر عامل آب و فاضلاب تهرانبا اشاره به انتشار ویسی در فضای مجازی مبنی بر آلوده بودن آب استان تهران به ویروس کرونا گفت: کاملا این حرف بی اساس و امکان پذیر نیست.
او ادامه داد: شرکت اب و فاضلاب استان تهران به طور مدام شبکه آبی پایتخت را با درصد بالایی از کلر تست می‌کند تا ویروسی وارد آب چه در کشور و چه در تهران نشود.
بختیاری با بیان سالم نگه داشتن کیفیت آب تا نقطه مصرف برای مشترکان در خصوص نظارت‌های انجام شده بر فرآیند تصفیه تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب تهران به عنوان دستگاه نظارتی میزان کلر باقی مانده استاندارد شبکه را با توجه به زمان، مکان و شرایط اعلام و تا میزان صددرصدی اطمینان سلامت و کیفیت آب را تضمین می‌کند.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران اضافه کرد: در فرآیند تصفیه، وجود کلر به حد مجاز به عنوان ماده گندزدا، تمام باکتری‌ها و ویروس‌های آب را از بین می‌برد و در نتیجه احتمال آلودگی آب شرب با کرونا صفر است.
او در خصوص آب‌های زیر زمینی هم گفت: آب‌های زیر زمینی در تهران هم از سلامت کامل برخوردار است و هموطنان نگران نباشند و به شایعات فضای مجازی اعتماد نکنند.

بختیاری بیان کرد: شرکت اب و فاضلاب تهران به صورت روزانه پایش شده و تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر آلودگی آب شرب تهران به ویروس کرونا بهداشت گزارش نشده است.


کد مطلب: 222390

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/222390/آیا-آب-تهران-ویروس-کرونا-آلوده-شده

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com