تاریخ انتشارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
plusresetminus
حزب الله:رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: تردد اتوبوس‌ها در این کلان‌شهر از بیستم فروردین آغاز می شود.
۰
کد مطلب : ۲۲۲۱۶۴
تردد اتوبوس‌ها در کرج از بیستم فروردین آغاز می شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مجید استاد کاظمی در خصوص زمان آغاز به کار مجدد اتوبوس‌های شهری در کرج، گفت: ناوگان اتوبوسرانی کرج تا بیستم فروردین همچنان فعالیتی نخواهد داشت.
وی گفت: با توجه به اینکه بیشتر کارکنان ادارات کرج تعطیل هستند و از طرفی بسیاری از صنوف نیز مشمول تعطیلی شده اند این موارد در کاهش حجم ترددهای شهری تأثیرگذار بوده و استفاده بسیار کمی از ناوگان حمل و نقل شهری می‌شود.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج با بیان اینکه در اسفندماه سال گذشته و قبل از اعمال تعطیلی موقتی ناوگان اتوبوسرانی کرج استهلاک اتوبوس‌های شهری به ویژه بخش خصوصی در قیاس با حجم مسافران بسیار بیشتر بود، گفت: به همین دلیل برای مدتی فعالیت اتوبوس‌های شهری را متوقف کردیم، اکنون نیز در حال برنامه ریزی هستیم که از بیستم فروردین به بعد مجدد اتوبوس‌های ناوگان در شهر تردد خود را آغاز کنند.
استاد کاظمی با تاکید بر اینکه خوشبختانه تاکنون هیچکدام از رانندگان اتوبوس و تاکسی شهر کرج به کرونا ویروس مبتلا نشده اند، گفت: این در صورتی است که در کلان‌شهرهایی مانند تهران و قزوین چندین مورد ابتلاء به کرونا در میان رانندگان ناوگان حمل و عمومی مشاهده شده است.
وی اضافه کرد: خرید مواد ضدعفونی کننده و دیگر ملزومات بهداشتی از جمله ماسک و دستکش برای رانندگان تاکسی و اتوبوس زیرمجموعه سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج قبل از ایام تعطیلات نوروزی و در چند نوبت انجام شده است.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون حدود ۱۰۰ میلیون تومان در این مورد هزینه کرد داشته ایم که بیشتر برای خرید مواد ضدعفونی کننده ویژه اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها بوده است.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین