تاریخ انتشارشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
plusresetminus
حزب الله: مدیرعامل شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) از توسعه فعالیت این شرکت برای ارايه قطعات آپشن در محصولات صادراتی ايران خودرو در سال جهش تولید خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۲۱۹۵۴
توسعه بازار محصولات آپشنال ايران خودرو در سال 99
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،کیوان وزیری گفت: به منظور كسب سهم مناسبي از بازارهاي منطقه در صدد هستیم در سال جاری  قطعات آپشن را به کشورهاي همسايه صادر كنيم.
وی افزود: آپكو متناسب با روحيه و گروه سني افراد، محصولات ايران خودرو به قطعات آپشن تجهيز مي كند. همچنين اين شركت براساس خواست مشتريان 53 قلم آپشن را به صورت نقد و اقساط عرضه خواهد كرد.
وزیری با بيان اين كه یکی از ابزارهای خودروسازی برای افزایش سهم بازار توجه به قطعات آپشن است  خاطرنشان کرد: آپکو برنامه توسعه ای ترسیم کرده که در سال جاری رویکردهای متنوعی در مسیر بهبود رضایت مشتریان به اجرا خواهد گذاشت.
مدیرعامل شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو تاکید کرد: آپکو با نیازسنجی از مشتریان محصولات ايران خودرو، خودرو را با قطعات آپشن و با رعايت استانداردهای روز در اختیار متقاضيان قرار می دهد.
وزيري تاكيد كرد: حدود 100 نمايندگي شركت آپكو و نمايندگي هاي فروش و خدمات پس از فروش ايران خودرو آماده عرضه قطعات آپشن به مشتريان هستند.
وی خاطرنشان کرد: قطعات ارايه شده از سوی آپکو دارای شناسنامه کیفیت به عنوان نشان دهنده فرآیندهای طراحی و مهندسی است.
 
 
منبع : ایکوپرس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین