کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تداوم بارندگی ها در کشور/آبگرفتگی معابر شهری

مهر , 7 فروردين 1399 ساعت 12:07

حزب الله:کارشناس هواشناسی، از تداوم بارندگی ها در هفته آتی خبر داد و گفت: امروز و فردا در استان های دامنه زاگرس مرکزی، جنوبی و شمال غرب کشور شاهد بارندگی‌ خواهیم بود.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،امین حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امروز و فردا بر روی استان‌های دامنه زاگرس مرکزی جنوبی و شمال غرب کشور شاهد بارندگی‌های خواهیم بود گفت این بارندگی‌ها گاهی همراه با رعد و برق و وزش نسبتاً شدید باد همراه خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه روز شنبه بیشتر مناطق نیمه غربی بارش تداوم خواهد داشت، اظهار داشت: در روز یکشنبه از شدت بارش در شمال غرب و غرب کاسته شده و بارندگی‌ها به شمال شرقی کشور کشیده می‌شود.
نقشینه افزود: شدت بارش‌ها در نیمه جنوبی و استان‌های ایلام، لرستان، شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد شمال فارس و مناطق از کرمان بارش‌ها از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.
کارشناس هواشناسی، احتمال سیل آب و بالا آمدن آب رودخانه‌ها آبگرفتگی معابر شهری و اختلال جاده‌های مواصلاتی را در آذربایجان غربی و شرقی استان‌های غربی کشور همچون کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، لرستان، زنجان و فارس را محتمل دانست.
وی پیش‌بینی کرد: در روز یکشنبه در استان‌های فارس شرق خوزستان کرمان کهگیلویه غرب کرمانشاه، شرق خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی که بارش‌ها از شدت بیشتری برخوردار است و در مناطق سردسیر و در ارتفاعات البرز و زاگرس بارش‌ها به شکل برف باشد.


کد مطلب: 221922

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/221922/تداوم-بارندگی-کشور-آبگرفتگی-معابر-شهری

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com