کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آمادگی نمایشگاه بین المللی تهران برای میزبانی از بیماران کرونایی به دستور وزیر صمت/ ایجاد فضایی برای استقرار 3 هزار تخت بیمارستانی

وزارت صنعت، معدن و تجارت , 6 فروردين 1399 ساعت 13:51

حزب الله:سرپرست معاونت حقوقی، مجلس و استانهای وزارت صمت گفت: بنا بر دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت، محل نمایشگاه بین المللی برای تجهیز و میزبانی از بیماران کرونایی در اختیار ستاد ملی مقابله با کرونا و ارتش قرار گرفت.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،افشار فتح الهی با اعلام این خبر، افزود: رضا رحمانی، وزیر صمت این دستور را با توجه به شرایط ویژه کشور برای مقابله با شیوع بیماری کرونا صادر کرده است.
سرپرست معاونت حقوقی، مجلس و استانهای وزارت صمت ادامه داد: در همین راستا شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران در تهران نیز در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی خود فضایی جهت سه هزار تخت بیمارستانی برای بیماران کرونا در اختیار ارتش قرار داد.
وی ادامه داد: اکنون حفظ جان و سلامت مردم قطعا مهم‌ترین اولویت کشور و مقدم بر هر اقدام دیگری است و امیدواریم نمایشگاه بین المللی تهران بزودی در شرایطی امن، آرام و سرشار از سلامتی میزبان خوبی برای شادی‌های هموطنان عزیزمان باشد.
فتح الهی همچنین اضافه کرد: وزارت صمت از ابتدای شیوع این بیماری علاوه بر وظایف خود در حوزه تولید، اقدامات بسیاری در راستای مسئولیت اجتماعی برای کمک به بیماران و درمان و پیشگیری از این بیماری انجام داده است.
وی با اشاره به تولید محصولات مقابله با کرونا در این مدت، گفت: نظارت بر بازار در زمینه رصد روزانه بازار و ارائه شیوه نامه نحوه برخورد با تولیدکنندگان محصولات غیر استاندارد مقابله با کرونا انجام شد و در همین راستا سامانه آماری رصد اطلاعات اقلام بهداشتی کرونا نیز راه اندازی شد.


کد مطلب: 221911

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/221911/آمادگی-نمایشگاه-بین-المللی-تهران-میزبانی-بیماران-کرونایی-دستور-وزیر-صمت-ایجاد-فضایی-استقرار-3-هزار-تخت-بیمارستانی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com