کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل زندان‌های البرز:

هیچ‌کدام از زندانیان ندامتگاه کرج به کرونا مبتلا نشده‌اند

ایسنا , 5 فروردين 1399 ساعت 14:48

حزب الله:مدیر کل زندان‌های استان البرز گفت: پیش بینی ما استفاده حدود ۶۰۰ نفر از عفو مناسبتی عید نوروز در زندان‌های استان البرز خواهد بود.



به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سید عبداله مرتضوی در بازدیداز ندامتگاه مرکزی کرج گفت: طی بازدید سرزده‌ای که از اندرزگاه‎ها، قرارگاه سربازان وظیفه و قرنطینه‌های سه لایه با محوریت بررسی  شرایط امنیتی و بهداشتی  ندامتگاه کرج به عمل آمد  خوشبختانه شرایظ زندان عادی بوده و هیچ کدام از زندانیان به ویروس کرونا مبتلا نشده‌اند.
به گزارش ایسنا، وی افزود:  تمامی امور بهداشتی و فردی  زندانیان بنابر دستور العمل‌های سازمانی و ریاست محترم سازمان زندان‌ها دقیقا اجرا شده است و کادر درمانی زندان از جمله پزشکان شیفت با نظارت مستمر و حضور موثر در قرنطینه‌های سه لایه زندان تمامی زندانیان را مورد معاینه قرار داده‌اند و مورد مشکوکی در ابتلا به کرونا مشاهده نگردید  و خوشبختانه تمامی امور تحت کنترل همکارانم بوده و در ایام عید نوروز هیچ مشکلی در حوزه‌های کاری به خصوص بهداشتی و درمانی  وجود نداشته است .
مدیر کل زندان‌های استان البرز در ادامه تصریح کرد: انشالله  از پنجم فروردین که اولین روز کاری ما به شمار می‌آید با جدیت عفو رهبری عید نوروز را اجرا خواهیم نمود و پیش بینی ما استفاده حدود ۶۰۰ نفر از عفو مناسبتی عید نوروز در زندان‌های استان البرز  خواهد بود.
مرتضوی در ادامه خاطر نشان کرد: تمامی توان خود را به کار می بندیم تا امانت دار خوبی برای جامعه باشیم و ماهم وظیفه خود را در این حوزه به خوبی به انجام برسانیم .


کد مطلب: 221886

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/221886/هیچ-کدام-زندانیان-ندامتگاه-کرج-کرونا-مبتلا-نشده-اند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com