تاریخ انتشارسه شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
plusresetminus
حزب الله:مدیر کل زندان‌های استان البرز گفت: پیش بینی ما استفاده حدود ۶۰۰ نفر از عفو مناسبتی عید نوروز در زندان‌های استان البرز خواهد بود.
۰
کد مطلب : ۲۲۱۸۸۶
هیچ‌کدام از زندانیان ندامتگاه کرج به کرونا مبتلا نشده‌اند

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سید عبداله مرتضوی در بازدیداز ندامتگاه مرکزی کرج گفت: طی بازدید سرزده‌ای که از اندرزگاه‎ها، قرارگاه سربازان وظیفه و قرنطینه‌های سه لایه با محوریت بررسی  شرایط امنیتی و بهداشتی  ندامتگاه کرج به عمل آمد  خوشبختانه شرایظ زندان عادی بوده و هیچ کدام از زندانیان به ویروس کرونا مبتلا نشده‌اند.
به گزارش ایسنا، وی افزود:  تمامی امور بهداشتی و فردی  زندانیان بنابر دستور العمل‌های سازمانی و ریاست محترم سازمان زندان‌ها دقیقا اجرا شده است و کادر درمانی زندان از جمله پزشکان شیفت با نظارت مستمر و حضور موثر در قرنطینه‌های سه لایه زندان تمامی زندانیان را مورد معاینه قرار داده‌اند و مورد مشکوکی در ابتلا به کرونا مشاهده نگردید  و خوشبختانه تمامی امور تحت کنترل همکارانم بوده و در ایام عید نوروز هیچ مشکلی در حوزه‌های کاری به خصوص بهداشتی و درمانی  وجود نداشته است .
مدیر کل زندان‌های استان البرز در ادامه تصریح کرد: انشالله  از پنجم فروردین که اولین روز کاری ما به شمار می‌آید با جدیت عفو رهبری عید نوروز را اجرا خواهیم نمود و پیش بینی ما استفاده حدود ۶۰۰ نفر از عفو مناسبتی عید نوروز در زندان‌های استان البرز  خواهد بود.
مرتضوی در ادامه خاطر نشان کرد: تمامی توان خود را به کار می بندیم تا امانت دار خوبی برای جامعه باشیم و ماهم وظیفه خود را در این حوزه به خوبی به انجام برسانیم .
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین