تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
plusresetminus
حزب الله:سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین با انتشار توئیتی نوشت روز ‌یکشنبه یک هواپیما حامل بیش از ۱۵ تن کمک های مردمی چین به تهران ارسال شده و امشب نیز به همین میزان کمک ارسال خواهد شد.
۰
کد مطلب : ۲۲۱۷۰۹
توییت سفیر ایران در چین درباره کمک پکن به تهران +عکس

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،«محمد کشاورز زاده» سفیر ایران در چین روز سه شنبه در توئیتر نوشت: ‌یکشنبه یک هواپیما حامل بیش از ۱۵ تن کمک های مردمی چین شامل یک هزار و ۵۱۲ کارتن کیت تشخیص، دستگاه اکسیژن ساز و تنفسی، مانیتور کنترل دمای بدن، دستگاه ضدعفونی  بیمارستان، ماسک معمولی و N۹۵، لباس، دستکش و عینک محافظ، مواد ضدعفونی به تهران ارسال و امشب نیز به همین میزان کمک ارسال خواهد شد.

او پیشتر هم در توئیتی شور و اشتیاق مردم چین برای ارسال کمک های بهداشتی و پزشکی به ایران برای مقابله با ویروس کرونا را «تحسین برانگیز» خوانده بود.
تا کنون ۱۳ محموله هوایی از کمک های بهداشتی و پزشکی دولت و مردم چین به مردم ایران برای مقابله با ویروس کرونا به تهران ارسال شده است و کمک های دیگری هم در نوبت ارسال است.

مردم چین علاوه بر کمک های غیر نقدی و کالایی، در یک حرکت دیگر هم تنها در کمتر از ۲۴ ساعت افزون بر ۵۰۰ هزار دلار کمک نقدی برای خرید تجهیزات و امکانات بهداشتی به سفارت ایران در پکن هدیه کردند.

ویروس کرونا که اواخر دسامبر سال گذشته در ووهان چین شناسایی شد تا کنون افزون بر ۱۴۰ کشور و منطقه از جمله ایران را درگیر کرده است و مردم و دولت ایران در حال مبارزه با این ویروس هستند.
این ویروس تا کنون در جهان ۱۸۵ هزار و ۳۸۷ نفر را مبتلا کرده و باعث مرگ هفت هزار و ۳۳۲ تن شده است.

منبع : مشرق
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین